برند ارزان در بازار موبایل ایران؛

قیمت انواع موبایلIHD شیائومی +جدول

کدخبر: ۳۹۶۶۶۷
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت با ظرفیت 32 گیگابایت لقب ارزان ترین گوشی شیائومی را دارد که با قیمت 3 میلیون و 60 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
قیمت انواع موبایلIHD شیائومی +جدول

به گزارش اقتصادنیوز، گوشی های موبایل این روزها و با شیوع کرونا با افزایش تقاضای بسیاری مواجه شده است. مصرف‌کنندگان این کالاها بیشتر شامل دانش آموزان و دانشجویان می شود که به دلیل آموزش‌ آنلاین مدارس و دانشگاه ها و همچنین دورکاری کارمندان، نیاز بیشتری به این کالاهای مصرفی پیدا کرده‌اند.

در این میان گوشی های برند شیائومی به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به دیگر برندها دارند، از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و جزو گوشی های پرفروش بازار موبایل به شمار می روند.

در میان انواع مدل های این برند، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت با ظرفیت 32 گیگابایت لقب ارزان ترین گوشی شیائومی را دارد که با قیمت 3 میلیون و 60 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

همچنین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro M2003J6B2G که یکی از محبوب ترین ها و پرفروش های برند شیائومی است را می توان اکنون به قیمت 7 میلیون و 90 هزار تومان خریداری کرد.

در ادامه قیمت انواع گوشی شیائومی از سایت دیجی کالا گردآوری شده است؛

شیائومی2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید