رصد بازار کالاهای دیجیتال؛

ارزان ترین لپ تاپ های لنوو در بازار +جدول

کدخبر: ۳۹۹۴۸۱
ارزان ترین لپ تاپ های لنوو اکنون در محدوده قیمتی 8،700 تا 15 میلیون قرار می گیرند و لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 - A را باید ارزان ترین لپ تاپ بازار دانست که می توان آن را با قیمت 8 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کرد.
ارزان ترین لپ تاپ های لنوو در بازار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ، با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های تردد، این روزها میزان استفاده از گوشی های هوشمند و لپ تاپ برای شرکت در کلاس های دانشگاه و مدرسه و همچنین انجام دروکاری، بسیار بیشتر از قبل شده است؛  البته با توجه به نوسانات نرخ دلار ، یافتن محصولات ارزان کار راحتی نیست و برای خرید لپ تاپ با قیمت ارزان و کارایی مناسب، باید دقت و جستجوی کافی کرد.

لپ تاپ های لنوو را می‌توان جزو مقرون به صرفه‌های بازار دانست که دارای تنوع بسیاری هستند و خرید لپ‌تاپ‌های این شرکت گزینه ای خوب برای کسانی است که دنبال محصولاتی با قیمت ارزان هستند.

ارزان ترین لپ تاپ های لنوو اکنون در محدوده قیمتی 8،700 تا 15 میلیون قرار می گیرند و لپ تاپ  11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 - A را باید ارزان ترین لپ تاپ بازار دانست که می توان آن را با قیمت 8 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کرد.

ظرفیت حافظه داخلی این لپتاپ 128 گیگابایت وحافظه رم آن 4گیگابایتی بوده و سازنده پردازنده گرافیکی آن Intel است. دیگر ویژگی های  آن شامل موارد زیر می شود؛ اندازه صفحه نمایش11.6 اینچی، طبقه‌بندی کاربری عمومی، باریک و سبک ، سری پردازنده Celeron، حافظه رم، DDR ، و دقت صفحه نمایش HD|1366x768 .

در ادامه ارزان ترین لپ‌تاپ‌های لنوو از سایت دیجی کالا جمع آوری شده است؛

لپ تاپ لنوو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید