از سوی اتحادیه لوازم خانگی صورت گرفت

اعلام کد دستوری برای رصد لوازم خانگی

کدخبر: ۴۱۸۸۳۰
نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی، خریداران در زمان مراجعه به واحد صنفی و پیش از خرید نسبت به مشخصات محصول از قبیل گارانتی و مشخصات فنی اطمینان پیدا کنند.
اعلام کد دستوری برای رصد لوازم خانگی

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رادیو اقتصاد؛ محمدحسین اسلامیان  نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه فروش لوازم خانگی دارای ضمانت معتبر، برای فروشندگان نیز حائز اهمیت است، گفت: در این خصوص الزاماتی برای فروشندگان در اتحادیه لوازم خانگی تدوین شده است که براساس آن‌ فروشندگان از فروش لوازم خانگی فاقد گارانتی معتبر و قاچاق منع می‌کند.

به گفته اسلامیان، مصرف‌کنندگان در زمان مراجعه به واحد صنفی و قبل از خرید، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #7777*4* به راحتی مشخصات محصول از قبیل گارانتی و مشخصات فنی آن را استعلام کرده و با اطمینان نسبت به کالای مورد نظر خود، اقدام به خرید کنند.

وی افزود: در حال حاضر لیست شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در این سامانه موجود است. همچنین در سایت اتحادیه لوازم خانگی نیز اسامی شرکت‌های معتبر ارائه کننده لوازم خانگی و خدمات آن درج شده است.

به اعتقاد اسلامیان، افزایش کیفیت کالاهای داخلی موجب شده تا مراجعه شهروندان به نمایندگی‌ها برای دریافت خدمات پس از فروش کاهش یابد.

 حدود 4سال است که کشور واردات لوازم خانگی ندارد. این شرایط موجب ایجاد مشکلاتی در ارائه خدمات پس از فروش شده است و آن دسته از قطعاتی که وارداتی است، به سختی در بازار یافت می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید