رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد خبر داد

کشف انبار احتکار خودرو در مهاباد

کدخبر: ۴۲۹۶۱۳
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از کشف یک انبار احتکار خودروهای سواری به ارزش 40 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف انبار احتکار خودرو در مهاباد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ؛  محمد جهین رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد  افزود: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار خودروهای فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار و به منظور برخورد با مجرمان و محتکران مراتب در دستور کار بازرسان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به پلمب این انبار اظهار داشت: در همین راستا پرونده احتکار برای مالک خودروها تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جهین با بیان اینکه متصدیان انبارهای سطح شهر موظف به ثبت‌نام در سامانه انبارها هستند، اضافه کرد: اگر واحدها نسبت به ثبت موجودی انبارهای خود اقدام نکنند، کالای آنان مشمول کالای قاچاق خواهد بود و در صورت ثبت انبار در سامانه، اگر رسید و حواله کالا ثبت نشود، کالای آنان احتکار محسوب و برابر قانون با آن برخورد می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اطلاع از وجود انبار کالاهای احتکار شده با شماره تلفن ۱۲۴ و یا ۴۲۴۴۹۹۷۴ تماس گرفته و موارد را گزارش کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید