دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران خبرداد

نامه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به رهبر انقلاب

کدخبر: ۴۴۶۵۹۸
اقتصادنیوز: به دنبال ارسال نامه برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی مبنی بر اعمال ممنوعیت واردات لوازم خانگی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی به مقامات ارشد نظام، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران نیز نامه‌ای به محضر مقام‌معظم رهبری ارسال کرد.
نامه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به رهبر انقلاب

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در روزهای اخیر و به ویژه پس از اعلام تغییر وتحولات در زمینه واردات لوازم خانگی، دو دیدگاه فضای حاکم بر این صنعت رو دو قطبی کرده است. دو دیدگاهی که هر یک دیگری را متهم به لطمه زدن به تولید داخلی می کنند. گروه اول که در برگیرنده قشری از تولیدکنندگان  لوازم خانگی می شود که گروه دوم را متهم به مونتاژ کاری می کنند و معتقدند که باید تولید داخل مورد حمایت قرار گیرد. در مقابل گروه دوم،  گروه اول را به ایجاد انحصار در بازار داخلی متهم کرده و بر این نکته تاکید می کنند که ایجاد انحصار افت کیفی تولیدات داخلی را به همراه خواهد داشت.

 در این راستا دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در نامه ای به محضر مقام معظم رهبری برخی از سرفصل های صنعت لوازم خانگی را منتشر کرده است. در این نامه به یک پیوست نیز اشاره شده اما این پیوست منتشر نشده است. با این حال شواهد نشان دهنده آن است که در این پیوست چشم انداز صنعت لوازم خانگی ترسیم شده است.  

هاشمی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید