اتاق اصناف ایران اعلام کرد:

اعلام مهلت واکسیناسیون اصناف

کدخبر: ۴۴۸۲۷۰
اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه صنوف و تمامی افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا پایان مهر ماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت کنند.
اعلام مهلت واکسیناسیون اصناف

 به گزارش اقتصادنیوز ؛  اتاق اصناف ایران پیرو مصوبات بیست و سومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۰، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: «کلیه صنوف و تمامی افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا پایان مهر ماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت کنند.»

بر اساس این اطلاعیه، صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت برای تمامی شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون است. لذا ضروری است کلیه صنوف در انجام این امر مهم تا پایان مهر ماه تعجیل کنند.

گفتنی است فعالیت کلیه مشاغل و به ویژه مشاغلی که مشمول گروه های فعالیت ماده (١٣) قانون آشامیدنی و خوراکی می شوند، از ابتدای آبان ماه امسال، مشروط به دریافت حداقل یک دوز واکسن به شاغلان دراین صنوف و کسب وکارها خواهد بود.

همچنین از اول آبان ماه امسال؛ صدور و تمدید تمامی مجوزهای مربوط به فعالیت کسب و کارها، اعم از کسب و  کارهای خصوصی و عمومی و خدمات دهندگان، نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل و نقل بار و مسافر (اعم از درون شهری وبرون شهری)، منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول و ادامه فعالیت ایشان مشروط به واکسیناسیون دوز دوم جامعه هدف مورد نظر،حداکثر تا پایان بهمن ماه ١۴٠٠ است.

شایان ذکر است اطلاعیه فوق به استناد ابلاغیه شماره ۱۱۴۸۳۳ مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۵ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا واصله امروز است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید