دادستان کل کشور؛

دپو برخی از کالای اساسی در انبارها

کدخبر: ۴۵۰۶۵۰
دادستان کل کشور گفت: برخی کالاها مثل برنج و ذرت در انبارها مانده که باید تعیین تکلیف شود، بعضی از این محصولات دیگر قابل استفاده خوراکی نیستند و باید هرچه سریعتر از بندر تخلیه شود.
دپو برخی از کالای اساسی در انبارها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بخش‌های مختلفی در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است، به لحاظ مشکلاتی که در بندر امام خمینی(ره) وجود دارد به انبارها و محصولات انبار شده سرکشی کردم.

وی افزود: الحمدلله راهی برای رفع مشکلات پیش بینی کرده‌ایم، بعد از بازدید جلسه‌ای با مدیران برگزار خواهد شد و راه حل‌ها بررسی می‌شود، برخی کالاها مثل برنج و ذرت در انبارها مانده که باید تعیین تکلیف شود.

منتظری بیان کرد: بعضی از این محصولات دیگر قابل استفاده خوراکی نیست و باید هرچه سریعتر از بندر تخلیه شود.

دادستان کل کشور افزود: برخی از شرکت‌های بخش خصوصی در مجتمع بندری مشکلاتی دارند، برخی از مشکلات را حضوری شنیدم و برخی را بصورت مکاتبه در تهران بررسی خواهیم کرد.

وی گفت: عزیزانی که در اینجا سرمایه گذاری کرده‌اند، قطعا و یقینا افرادی هستند که برای اقتصاد کشور سرمایه گذاری کرده‌اند و به دنبال ارتقا وضعیت اقتصادی کشور‌‌ند که ما حتما باید در حوزه اجرایی و قضایی مورد حمایت قرارشان دهیم و ان شاءالله مشکلات را از نزدیک بررسی می‌کنیم و تا جایی که در توان داریم برای حل آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید