تدوین نقشه راه صنعت سیمان؛ تولید از مسیر تکنولوژی نوین

کدخبر: ۵۴۰۰۵۸
اقتصادنیوز؛ رییس هیات مدیره انجمن صنفی سیمان اعلام کرد، نقشه راه توسعه صنعت سیمان از مسیر تولید سیمان‌های نوین، سازگار با محیط زیست و مصرف انرژی کمتر و کیفیت بالاتر می گذرد.
تدوین نقشه راه صنعت سیمان؛ تولید از مسیر تکنولوژی نوین

به گزاش اقتصادنیوز؛ حمید فرمانی رییس هیات مدیره انجمن صنفی سیمان در اولین جلسه تبادل نظر درباره تولید و عرضه هماهنگ سیمان های نوین (کامپوزیت) براین نکته تاکید کرد: سیمان‌های نوین (کامپوزیت این جلسه ضمن ارایه تحلیلی از شرایط محیطی صنعت و بررسی احتمال تغییرات عمده در قیمت حامل های انرژی ، حرکت در مسیر تولید سیمان‌های نوین با مصرف انرژی مناسب تر و آلایندگی زیست محیطی پایین‌تر و کیفیت و رضایت‌مندی بیشتر مشتریان را یک ضرورت و نقشه راه آتی صنعت برشمرد و خواستار اقدام هماهنگ و زمانبندی شده شرکت‌ها در تولید ، عرضه و معرفی مزایای کیفی  و فرهنگ سازی مصرف محصولات مذکور گشت.

 به گزارش علی اکبر الوندیان، دبیر انجمن سیمان هم تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی انجمن در تحقق تولید سیمان کامپوزیت، تعیین استراتژی برای کاهش کلینکر و کاهش CO2 در بازه زمانی مشخص است.

در ادامه مدیران عامل و مدیران ارشد کارخانه‌های شرکت کننده در جلسه به بیان دغدغه‌ها و  ریسکهای احتمالی در تحقق این استراتژی پرداخته و حرکت هماهنگ در مسیر تحقق این هدف را یک ضرورت ملی و تجاری و در راستای نیل به رشد و تعالی صنعت توصیف کردند‌.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید