جدیدترین قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی

کدخبر: ۵۷۹۹۴۵
​ قیمت تخم مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی با درب به وزن ۱۸۰۰ گرم برای مصرف کننده ۱۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت تخم مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی بدون درب به وزن ۱۸۵۰ گرم برای مصرف کننده ۱۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان است.
جدیدترین قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  در متن نامه اتحادیه مرکزی مرغداران میهن خطاب به اتحادیه‌های مربوطه آمده است:

وفق تصویب نامه شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی و تفاهم نامه در خصوص واگذاری امور اجرایی تنظیم بازار تخم مرغ خوراکی به اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم‌گذار میهن و با توجه به مسئولیت واگذار شده به اتحادیه توسط وزارت جهاد کشاورزی جهت اعلام قیمت مصوب تخم مرغ غیر بسته بندی (کیلویی۵۶ هزار تومان برای مصرف کننده) و به منظور جلوگیری از سوء استفاده گرانفروشی و هرگونه انحراف در قیمت‌های عرضه تخم‌مرغ خوراکی، بدین وسیله قیمت های تخم مرغ ۳۰ عددی بسته بندی شده و سایر شرایط عرضه تا پایان سال جاری (در صورت عدم تغییر نرخ مصوب تخم مرغ )جهت بهره برداری و ابلاغ به فروشگاه ها و سوپرمارکت های مربوطه حضورتان اعلام می شود. بدیهی است نرخ‌های مشروحه ذیل حداکثر قیمت برای مصرف کنندگان بوده و عرضه این محصول بالاتر از نرخ اعلامی تخلف محسوب می‌شود و مشمول جریمه‌های تعزیری است.

 بر این اساس قیمت تخم مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی با درب به وزن ۱۸۰۰ گرم برای مصرف کننده ۱۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت تخم مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی بدون درب به وزن ۱۸۵۰ گرم برای مصرف کننده ۱۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان است.

همچنین در این نامه همچنین ذکر شده که تمامی تخم مرغ‌های داخل شانه می بایست دارای تاریخ تولید و انقضا باشند و رعایت نرخ های اعلامی از تاریخ اول تیر ۱۴۰۲ الزامی است.

قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی اعلام شد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید