رونمایی از خودروی جدید و ارزان چینی

کدخبر: ۳۵۳۷۳۵
اقتصادنیوز : یک شرکت تجاری چینی به نام کندی از تولید خودروی برقی ارزان سیزده هزار دلاری خبر داده است. این خودرو هجده روز دیگر در آمریکا عرضه می شود.
رونمایی از خودروی جدید و ارزان چینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یکی از چالش های مهم بر سر راه خرید خودروهای برقی در جهان، قیمت بالای این خودروهاست. اما شرکت چینی کندی با عرضه دو مدل ارزان قیمت از خودروهای برقی می خواهد این چالش را برطرف کند.

کندی که در زمینه تولید  باتری  های خودروهای برقی نیز فعال است، دو خودروی کی 27 و کی 23 را که هر دو خودروهایی کوچک و جمع و جور هستند تا 18 روز دیگر به بازار می فرستد.

کی 27 که مدلی کوچک تر است، دارای باتری 17.69 کیلووات ساعتی است که با یک بار شارژ 160 کیلومتر را طی می کند و سرعت آن هم به حداکثر 100 کیلومتر در ساعت می رسد. این  خودرو  دارای موتور برقی 20 کیلووات ساعتی است.

از جمله دیگر امکانات این خودرو می توان به  نمایشگر لمسی  9 اینچی اشاره کرد. قیمت این خودرو در صورت حذف  مالیات  فدرال  دولت آمریکا  به 13 هزار دلار کاهش می یابد. در غیر این صورت قیمت این خودرو 20 هزار  دلار  خواهد بود.

اما کی 23 خودروی بزرگتری با باتری 41.4 کیلووات ساعتی است که با یک بار شارژ 300 کیلومتر را طی می کند و موتور آن هم 21 کیلووات ساعتی است. حداکثر سرعت این خودرو 112 کیلومتر درساعت بوده و  نمایشگر  لمسی 10 اینچی از جمله دیگر امکانات آن است. این خودرو بدون مالیات 22500 و با مالیات 30 هزار دلار قیمت دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید