رشد 12 درصدی تولید خودرو در شرکت زامیاد

کدخبر: ۳۶۵۹۲۵
تولید انواع خودروهای تجاری سبک در شرکت زامیاد در سال جهش تولید همچنان با رشد همراه است.
رشد 12 درصدی تولید خودرو در شرکت زامیاد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی زامیاد، این شرکت توانست تا هفته نخست مهرماه سال جاری با تولید بیش از  17هزار دستگاه انواع خودروهای تجاری، رشد بیش از 12 درصدی تولید را به نسبت مدت مشابه سال گذشته به ثبت برساند.

این افزایش تیراژ تولید در شرایطی به دست آمده که برخی تعطیلات ناخواسته در ابتدای سال به لحاظ شیوع گسترده ویروس کرونا، گریبانگیر شرکت های خودروسازی از جمله زامیاد شده بود.

آمار نشان می دهد، شرکت زامیاد در رشد تولید نقطه به نقطه نیز موفق عمل کرده است، به طوری که میزان تولید در این شرکت در ماه های اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد سال جاری نیز در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، روندی افزایشی داشته است.

شرکت زامیاد علی رغم وجود تحریم های بین المللی، توانسته است در سال "جهش تولید" با ایجاد بهره وری در خطوط تولید، همکاری با قطعه سازان و بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد، میزان تولید محصولات خود را افزایش دهد.

 شرکت زامیاد با ایجاد محیطی ایمن برای کارکنان خود به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تولید پایدار و مستمر را در دستور کار قرار داده است و انتظار می رود با ادامه روند افزایشی تولید و تنوع در سبد محصولات، شاهد افزایش مجدد سهم بازار این شرکت در پایان سال جاری باشیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید