دوشنبه زمان برگزاری قرعه کشی جدید سایپا

کدخبر: ۳۷۰۳۷۶
مراسم قرعه کشی پیش فروش ۹ محصول سایپا روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار می‌شود.
دوشنبه زمان برگزاری قرعه کشی جدید سایپا

به گزارش اقتصادنیوز؛ شرکت سایپا در این مرحله پیش فروش  9 محصول «ساینا دنده ای»، «تیبا ۲»، «تیبا صندوقدار»، «سایپا 151»، «شاهین» ، «کوئیک دنده ای» ، «کوئیک  R » و «دو مدل نیسان تک سوز و دو گانه سوز با لاستیک رادیال» را در لیست پیش فروش های خود قرار داد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این شرکت محصولات پیش فروش شده باموعد تحویل تیر، مرداد و  شهریور ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.  

 براساس اعلام سازمان فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، قیمت ها در این مرحله از پیش فروش با قیمت های جدید اجرا شده است.

در فهرست پیش‌فروش جدید شرکت سایپا 5 خودرو مشترک  وجود دارند که تمامی آنها در طرح آبان‌ماه بین 21 تا 38 درصد گران‌تر شده‌اند. براساس طرح جدید «ساینا دنده‌ای» در این مرحله نسبت به مرحله قبل رشد 21.7 درصدی قیمت داشته، قیمت تیبا2 نیز 22.6 درصد نسبت به مرحله قبل افزایش قیمت داشته است. این افزایش قیمت در خصوص تیبا صندوقدار به 22 درصد می‌رسد. رشد قیمت سایپا 151 نیز نزدیک به 39 درصد است و کوییک R نیز رشدی 37.6 درصدی را نسبت به مرحله قبل تجربه کرده است.

در حوزه تغییر قیمت شاهین نیز ماجرای جالبی دارد، شاهین در اولین مرحله از قرعه کشی با پیش پرداخت 80 میلیون تومانی پیش فروش شد، اما در این مرحله از پیش فروش ، مبلغ پیش پرداخت شاهین، جهش قابل توجهی داشته  و به 133 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است در واقع قیمت شاهین در پیش فروش آبان نسبت پیش فروش این خودرو در خرداد ماه 80 درصد رشد داشته است. البته قیمت نهایی شاهین هنوز مشخص نیست. با این حال به گفته برخی از فعالان صنعت خودرو قیمت احتمالی برای شاهین براساس شرایط پیش‌فروش خودرو سایپا، برابر با ۸۰ میلیون تومان بوده که به معنای آن است که قیمت نهایی این خودرو را حدودا ۱۶۰ میلیون تومان خواهد بود.

 در این مرحله از طرح پیش فروش محصولات سایپا نیز تمام محدودیت های مصوب کمیته خودرو اعم از محدودیت کد ملی، گواهینامه، پلاک فعال و ... در این طرح لحاظ شده و ثبت نام کسانی در این طرح پذیرفته خواهد شد که مشمول این شرایط باشند.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید