منتخبان قرعه کشی دناپلاس اتوماتیک مشخص شدند/ تحویل ۱۴۰۰

کدخبر: ۳۷۱۹۴۳
1500 متقاضی دریافت دنا پلاس اتوماتیک مشخص شدند؛ براساس برنامه ریزی شرکت ایران خودرو زمان تحویل خودرو اردیبهشت و خرداد 1400 خواهد بود.
منتخبان قرعه کشی دناپلاس اتوماتیک مشخص شدند/ تحویل ۱۴۰۰

 به گزارش اقتصادنیوز؛ در قرعه کشی پیش فروش دناپلاس اتوماتیک، سه هزار متقاضی نهایی برای انجام فرآیند ثبت‌نام مشخص شدند. نیمی از این تعداد نیز به عنوان ذخیره تعیین شده‌اند.

منتخبان تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه اولیه مطابق با بخشنامه فروش، نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند. در صورت عدم واریز وجه توسط برگزیدگان، نفرات از فهرست جایگزین انتخاب خواهند شد.

براساس بخش نامه ایران خودرو «زمان واریز وجه تا تحویل خودرو،‌نرخ سود مشارکت و انصراف صفر درصد خواهد بود»، همچنین « امکان انتخاب رنگ خودرو در زمان واریز وجه میسر خواهد شد»، از سوی دیگر «امکان انتخاب کارت طلایی به صورت اختیاری و با پرداخت هزینه مصوب در زمان تکمیل وجه دعوتنامه امکان پذیر می شود» و در نهایت «پس از فرارسیدن موعد تحویل خودرو،‌ در صورت اعلام شرکت ایران خودرو تمایل مشتری،‌امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدیدموعد تحویل) وجود خواهد داشت». 

مشخصات فنی دنا پلاس

موعد تحویل دناپلاس اتوماتیک عرضه شده در این طرح، اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است. خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد، تحویل مشتریان خواهد شد. دنا پلاس توربو اتوماتیک یک خودروی سدان از خانواده دنا است که حدود یکسال پیش توسط شرکت ایران‌خودرو طراحی و تولید شد؛ اگرچه دناپلاس توربو اتوماتیک به لحاظ ظاهری کاملا مشابه دنا پلاس بوده اما از لحاظ فنی به یک پیشرانه توربوشارژ مجهز شده است. توربو اتوماتیک

دنا پلاستوربو اتوماتیک به پیشرانه ۱۶۴۵ سی سی توربو شارژ مجهز است. این پیشرانه داخلی که TC7 یا همان EF7 توربو نام دارد، ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند و استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک ساخت DAE به چرخ های جلوی دنا پلاس توربو اتوماتیک انتقال پیدا می کند.

این جعبه دنده که توسط HPT طراحی شده است، دارای سیستم مبدل گشتاوری و خنکاری مستقل است و تنظیمات حالت اسپرت، برفی و تعویض دنده تیپ ترونیک بر روی آن دیده می شود. با توجه به نصب سیستم انتقال قدرت جدید برای این نمونه دنا پلاس، شاهد هستیم که مجموعه رام، سیستم تعلیق، طَبَق، خروجی دود و… در این خودرو ارتقا پیدا کرده است. همچنین سیستم فرمان از حالت هیدرولیکی به الکتریکی EPS تبدیل شده و به این ترتیب، دنا پلاس توربو اتوماتیک هم به فرمان کمکی برقی مجهز شده است.

دنا 2
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید