فروش فوق العاده سایپا با قیمت قطعی از فردا + جدول قیمت

کدخبر: ۳۷۲۲۰۱
فروش فوق العاده سایپا فردا همزمان با فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز خواهد شد.
فروش فوق العاده سایپا با قیمت قطعی از فردا +  جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ سایپا این مرحله از فروش فوق العاده را به قیمت قطعی انجام خواهد داد. در این مرحله از  فروش فوق العاده سایپا «تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)»، «تیبا2»، «سایپا 151»، «نیسان تک سوز»، «نیسان تک سوز با لاستیک رادیال» ، «نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال» و «نیسان دوگانه سوز» قرار دارد.

با توجه به فهرست اعلامی از سوی سایپا می توان گفت در این مرحله از فروش فوق العاده این شرکت تنها نام 2 خودرو سواری در آن دیده می شود و مابقی وانت هستند.  

متقاضیان از ساعت 19 روز سه شنبه مورخ 99.08.20 ( به مدت 3 روز ) به صورت شبانه روزی می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس iranecar.saipa.com مراجعه کنند و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. متقاضیانی که از خرداد ماه سال جاری تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده ، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرحهای مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند .

جدول 1

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید