کیفیت خودروهای سنگین از سواری‌ها جلو زد

کدخبر: ۳۷۶۳۷۲
آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در رابطه با خودروهای سنگین تولیدی داخل در مهرماه نشان می‌دهد که کیفیت خودروهای سنگین نسبت به خودروهای سبک در سطح بسیار بهتری قرار دارد؛ به‌گونه‌ای که یک خودرو پنج ستاره را کامل کسب کرده و هفت خودرو چهارستاره‌ای و تنها سه خودرو سنگین، سه‌ستاره‌ای هستند.
کیفیت خودروهای سنگین از سواری‌ها جلو زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در گروه خودروهای سنگین تولیدی در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، ایسوزو سحر و مینی‌بوس شیلر که هر دو متعلق به شرکت بهمن‌دیزل هستند، توانسته‌اند چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در بخش اتوبوس‌های بین‌شهری نیز اتوبوس بین‌شهری درسا از تولیدات شرکت عقاب‌افشان نیز موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده است.

همچنین در گروه خودروهای باری در بخش کامیونت‌ها، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ پنج ستاره کیفی و پس از آن به ترتیب، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K و کامیونت شیلر چهار ستاره و کامیونت الوند هم سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده‌اند.

ارزیابی کیفیت کامیونت شیلر تولیدی مهرماه نشان می‌دهد که این خودرو در مهرماه ارتقا کیفیت داشته است؛ چراکه کامیونت شیلرهای تولیدی تا شهریورماه سال جاری سه ستاره‌ای بوده‌اند.

همچنین کامیونت ایسوزو NMR۸۵ هم که تا مردادماه در رده چهار ستاره کیفی بوده است، در تولید شهریور و مهرماه، کیفیت آن ارتقا یافته و پنج ستاره شده است.

در بخش کامیون‌ها نیز به ترتیب کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی، کامیون FAW TigerV۸ سیبا موتور و بنز WH ایران‌خودرو دیزل هم سه ستاره کیفی به دست آورده‌اند.

در دسته کشنده‌ها نیز کشنده FAW J۶ سیباموتور و کشنده نیو فوتون Auman H۴ شرکت ایران‌خودرو دیزل هریک چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.   کشنده FAW J۶ هم دو ماهی است که ارتقا کیفیت پیدا کرده است.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید