قیمت «کوییک» کارکرده در بازار + اینفوگرافیک

کدخبر: ۳۸۲۱۸۶
خودروی جدید کوییک شرکت سایپا را بیشتر بشناسیم. کوییک سال 95 توسط شرکت سایپا رونمایی شد، اما با تاخیر دو ساله در نهایت در سال 97 به بازار عرضه شد.
قیمت «کوییک» کارکرده در بازار + اینفوگرافیک

به گزارش اقتصادنیوز؛ محصول جدید سایپا با داشتن امکاناتی نظیر شبه شاسی بلند دارد و می توان آن را در رده خودروهای هاچ بک بلند قامت قرار داد.

 کوییک  از یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر با حجم دقیق  ۱.۵ لیتری بهره می برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی معادل ۸۷ اسب‌بخار در  ۵۳۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.  کوییک به کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو مجهز شده است. نکته‌ی جالب در مورد کوئیک، سامانه‌های ایمنی متنوع به کار رفته در آن است. کوییک همانند بسیاری از خودروهای داخلی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) دارد. سیستم ترمز EBD از کاربردی‌ترین سامانه‌های ترمزی یک خودرو است. کوئیک هم به EBD مجهز شده است. این سیستم نیروی ترمز را به طور الکترونیکی میان چرخ‌ها با مقدار مختلف توزیع می‌کند تا به هنگام ترمزگیری شدید پایدارتر باشد. ترمزگیری اضطراری (BA) هم از دیگر سیستم‌های به کار رفته در این خودرو است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو (4) کوییک

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید