ارزانی به خانواده «تیبا» رسید + جدول

کدخبر: ۳۸۵۳۰۵
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا افت 2 میلیونی تومانی قیمت را بازار در تجربه کردند.
ارزانی به خانواده «تیبا» رسید + جدول

به گزارش اقتصادنیوز، خودروهای که امروز افت قیمت در بازار داشتند به خانواده «تیبا» باز می گردد، ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز هر دو مدل هاچ بک و سدان تیبا افت قیمت دو میلیون تومانی در بازار داشتند. براساس رصد بازار «تیبا 2» با قیمت 127 میلیون و «تیبا صندوقدار» با قیمت 120 میلیون تومان معامله شد.

طی دو روز گذشته پراید 131 عنوان رکوردار افت قیمت در میان محصولات سایپا را به خود اختصاص داده بود، اما پس چند روز افت روند نزولی قیمت این خودرو متوقف شد و این خودرو  در کانال 108 میلیون تومان در بازار معامله شد.

 ورود دلار به کانال 24 هزار تومان عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار را از یک سو و و بازگشت امیدواری ها به کاهش تنش در منطقه موجب شد تا بازار شکل نزولی به خود گیرد، روند نزولی قیمت خودرو هر چند از ابتدا هفته شکل گرفته اما به گفته فعالان بازار خودرو هنوز بازار سوت و کور است و خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

سایپا22

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید