بازار خودروهای کارکرده

قیمت SWM G01 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۸۷۹۵۹
تازه ‌وارد بازار ایران که با نامSWM G01 شناخته می‌شود یک کراس‌اور جمع و جور است که سال 2018 در ایتالیا رونمایی شد و عرضه آن به صورت رسمی در نمایشگاه پکن همان سال صورت گرفت.
قیمت SWM G01 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ خودرویی که بلافاصله تولید آن در ایران آغاز شد و به عنوان یک کراس‌اور جمع و جور توانست برای خود جایگاه قابل قبولی در بازار ایران پیدا کند. در حال حاضر SWM چهار محصول اصلی به نام‌های G01، X7، X3 و X2 دارد که سیف خودرو برای همکاری، دست روی گزینه اول یعنی SWM G01 گذاشته است.

 این خودرو  به موتور 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر مجهز است که خروجی آن 156 اسب بخار است، اما با این کراس‌اور کوچک شما می توانید به سرعت 180 کیلومتر برساعت برسید.

این خودروی محور جلو در بخش جعبه دنده از نمونه 6 سرعته دستی یا CVT استفاده می کند.

ظرفیت باک SWM G01 برابر با 54 لیتر است و  میزان مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 10.6 لیتر، در بزرگراه 6.5 لیتر و در حالت ترکیبی 9.6  لیتر محاسبه شده است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی SWM G01 پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو 4)

  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید