بازار خودروهای دست دوم

قیمت هیوندایی i20 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۸۹۵۸۷
​خودروهای هاچبک را می توان در رده خودروهای پرطرفدار دانست خودروهای که از رنج قیمتی مناسبی دارند و همواره از بازار خوبی برخوردارند؛ پرتقاضا بودن این خودروها موجب شده تا کرمان موتور مونتاژ خودرو i20 را در دستور کار قرار دهد.
قیمت هیوندایی i20 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ i20 خودرویی که توانست نظر متقاضیان خودروهای کوچک را به خود جلب کند.  

این خودرو با پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری تنفس طبیعی ارائه می‌شود که قدرت ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۳ نیوتن‌متر دارد. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، حدود ۱۳ ثانیه زمان نیاز دارد؛ درحالی‌که نمونه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی، طبق تست‌های انجام شده در خارج از ایران، در زمان ۱۱.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. میانگین مصرف سوخت این نسخه از i20، تقریبا ۵.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی هیوندای مدل i20 پرداخته است. مدل های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو i20)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید