پس از دو سال وقفه آغاز شد

فروش نقد و تسهیلاتی انواع کامیونت و ون آرین دیزل +جدول

کدخبر: ۳۹۰۰۹۶
شرکت آرین دیزل بعد از حدود ۲ سال وقفه، طرح جدید فروش نقد و تسهیلاتی ۳ مدل کامیونت ۶ ، ۸.۵ و ۹ تن در کنار ون ۱۴ نفره جدید سان ری و مینی بوس ۱۶ نفره را آغاز کرد.
فروش نقد و تسهیلاتی انواع کامیونت و ون آرین دیزل +جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ موعد تحویل 5 محصول آرین موتور در این طرح 90 روز کاری اعلام شده است و هر همه خودروها با مدل 1400 و به صورت تولیدی در کارخانه آرین پارس موتور به متقاضیان عرضه می شود. تمامی محصولات آرین دیزلبا تخفیف ویژه و قیمت علی الحساب به صورت نقدی و تسهیلاتی عرضه می شوند و شرکت آرین دیزل سود مشارکت 15درصدی برای شرکت کنندگان در این طرح در نظر گرفته است.

ون و مینی بوس سان ری با امکان استفاده در کاربری های متنوع از جمله سرویس مدارس، سرویس شرکت ها، آمبولانس، کمپر و ... از جمله معدود ون های سقف بلند بازار کشور است که با پیشرانه 2746 سی سی دیزلی توانایی تولید حداکثر قدرت 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 355 نیوتون متر را دارد. ارتفاع 1.9 متری داخل اتاق این ون امکان استفاده از آن برای کاربری های مختلف برای مشاغل گوناگون ویا کمپرهای شخصی را میسر می کند.

کامیونت های آرین دیزل نیز در سه تناژ 6 ، 8.5 و 9 تنی ضمن بهره گیری از آپشن جای خواب به پیشرانه معتبر کامینز با حداکثر توان 154 اسب بخار مجهز شده اند. این کامیونت ها تا پیش از این به خوبی آزمایش خود را در جاده های کشور پس داده اند و رضایت بسیاری از مالکین این کامیونت ها گواهی بر کیفیت و با ارزش بودن انتخاب آن است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت رسمی آرین دیزل به آدرس https://arian-diesel.com مراجعه کنند.

آریادیزل

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید