رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش قیمت به خانواده تیبا رسید +جدول

کدخبر: ۳۹۰۲۸۱
رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که پس از دو روز آرامش در بازار، امروز بازار خودرو با رشد قیمت محصولات خانواده تیبا همراه بوده است.
افزایش قیمت به خانواده تیبا رسید +جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ با توجه به ارزیابی صورت گرفته «تیبا صندوقدار» امروز رشد یک میلیون تومانی در بازار را ثبت کرد و امروز 118 میلیون تومان در بازار قیمت خورد، مدل «هاچ بک» این خانواده نیز (تیبا2 معمولی) نیز امروز رشد 500 هزار تومانی را ثبت کرد و در بازار با قیمت 125 میلیون تومان معامله شد.

اما در میان محصولات سایپا امروز «ساینا» خلاف جهت روزهای گذشته حرکت کرد و افتی دو میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که ساینا امروز 132 میلیون تومان در بازار معامله شده است.

از سوی دیگر رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که بازار پراید که در روزهای اخیر افت و خیز بسیاری داشته امروز در بازار آرام گرفت و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار گرفتند، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان در این بازار را می توان به نوسان در بازار ارز (دلار) نسبت داد، بالا و پایین شدن قیمت دلار در بازار در روزهای اخیر موجب شده تا بازار خودرو نیز همانند سایر بازارها با سردرگمی روبرو شود.

سایپا 14

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید