رصد بازار خودروهای کارکرده

قیمت «پژو i207 صندوقدار» کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۹۱۱۵۵
پس از عرضه 206 صندوقدار از سوی ایران خودرو این شرکت در سال 97 اقدام به عرضه مدل صندوق دار 207 کرد تا به این طریق بتواند نیاز متقاضیان خودروهای صندوقدار را نیز پوشش دهد.
قیمت «پژو i207 صندوقدار» کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ پژو 207 صندوقدار از پیشرانه آشنای TU5 با 1600 سی‌سی حجم استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن 105 اسب بخار و 142 نیوتن متر است.براساس ارزیابی های صورت گرفته پژو 207 جدید با گیربکس اتومات عرضه خواهد شد. شتاب صفرتا صد 207 جدید 11.6 ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن 6.6 لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش 190 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

از جمله امکانات پژو 207 صندوقدار می توان به  ترمز ABS ،EBD  ، سنسور نور، سانروف، سنسور پارک عقب، تودزوی چرمی و رینگ آلمینیومی، از جمله امکاناتی است به غیر از دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، که روی نسخه فول نصب می شود اشاره کرد.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو207

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید