رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت «نیسان تیانا» کارکرده در بازار+اینفو

کدخبر: ۳۹۵۸۹۹
نیسان تیانا (تینا) یک سدان سایز متوسط ژاپنی است که نخستین بار در سال ۲۰۰۳ رونمایی شد و هم اکنون نیز نسل سوم آن بر روی خطوط تولید کمپانی قرار دارد.
قیمت «نیسان تیانا» کارکرده در بازار+اینفو

به گزارش اقتصادنیوز؛ اما ورود نیسان تیانا به جاده‌های کشور از سال ۱۳۸۸ و با نسل دوم آن صورت گرفت؛ این خودرو ابتدا به‌صورت وارداتی و سپس در قالب مدل‌های مونتاژی توسط پارس‌خودرو به بازار عرضه شد ورود نیسان تیانا به بازار ایران در پی توقف تولید نیسان ماکسیما رخ داد.

نیسان تیانا در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های مختلفی عرضه می‌شود، اما نسخه در نظر گرفته شده برای بازار ایران، به یک پیشرانه ۲.۵ لیتری V6 مجهز شده است. این پیشرانه ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۲۲۸ نیوتون متر گشتاور تولیدی خود را از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رساند.

شتاب صفر تا صد نیسان تینا معادل 9.6 ثانیه اعلام شده است و حداکثر سرعت آن برابر 200 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. مصرف سوخت ترکیبی خودرو نیز در هر 100 کیلومتر برابر 9.4 اعلام شده است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو تیانا 22222222)

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید