رصد بازار خودروهای داخلی

قیمت محصولات سایپا نزولی شد+جدول

کدخبر: ۳۹۷۵۹۹
محصولات پرطرفدار سایپا هفته جاری را با افت قیمت آغاز کردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز پراید 111، پراید 131 و تیبا صندوقدار افت قیمت داشته اند و سایر محصولات این شرکت سطوح قیمتی خود را حفظ کردند و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شده اند.
قیمت محصولات سایپا نزولی شد+جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو از افت یک میلیون تومانی قیمت در خانواده پراید حکایت دارد و در این میان تیبا صندقدار نیز با افتی دو میلیون تومانی در بازار معامله شده است.

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر نوسان قیمت دلار که همواره بر بازار خودرو همانند سایر بازارها اثرگذار بوده؛ خبر اعلام شده مبنی بر آزاد شدن منابع مالی بلوکه شده در عراق نیز بر قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است. این خبر در حالی اعلام شده که پیگیری ها صورت گرفته حکایت از آن دارد که قرار است منابع مالی بلوکه شده در عراق از طریق کانالی که در این خصوص تعریف شده و در قالب تهاتر کالا آزاد شود. اما اقدامی که به تازگی صورت گرفته در اصل به روان سازی این روش باز می گردد که چندی است در حال اجرا است. 

سایپا 16

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید