بازار خودروهای داخلی

«تیبا صندوق دار» ارزان تر شد + جدول

کدخبر: ۳۹۸۵۶۹
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که از میان محصولات پرطرفدار سایپا امروز تنها «تیبا صندوقدار» افت یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
«تیبا صندوق دار» ارزان تر شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که از میان محصولات پرطرفدار سایپا امروز تنها «تیبا صندوقدار» افت یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.  

 ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «تیبا صندوقدار» با افت یک میلیون تومانی قیمت در بازار معامله شد و قیمت آن به 117 میلیون تومان رسید و سایر محصولات این شرکت سطوح قیمتی خود را حفظ کردند و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.   

افت قیمت در حالی امروز برای «تیبا صندوقدار» رقم خودرو که قیمت این خودرو و «تیبا 2 معمولی» مدل 1400 امروز در بازار اعلام شد. براساس قیمت های اعلام شده برای 1400 قیمت در نظر گرفته شده برای « تیباصندوقدار» 122 میلیون تومان است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته «تیبا2 معمولی» نیز 131 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

به گفته فعالان بازار خودرو کاهش سفرهای نوروزی در سال جاری به دلیل اعمال برخی محدودیت های کرونایی موجب شده تا تقاضا در بازار کاهش یابد.  به همین دلیل درحال حاضر از یک سو با افت و  از سوی دیگر با حفظ سطوح قیمتی در بازار روبرو هستیم.  

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

سایپا 200000

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید