گارانتی شاهین سایپا چند ساله است؟

کدخبر: ۳۹۸۹۸۹
اقتصادنیوز: صدور فاکتور برای خودرو شاهین سایپا با مدل ۱۴۰۰ شروع شد.
گارانتی شاهین سایپا چند ساله است؟

شاهین سایپا با چند سال گارانتی فاکتور می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  کاماپرس،شاهین سایپا بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات و حواشی ناشی از اعتراض حواله داران درباره قیمت و نوع موتور این خودرو و البته مشکلات شماره گذاری، حالا به مرحله صدور فاکتور رسیده است.

طبق فاکتور جدید شاهین سایپا با گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر به مشتریان تحویل داده می‌شود. سید جواد سلیمانی؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده، بر اساس نظام جدید کیفیت محصول سایپا و برای رضایتمندی بیشتر مشتریان، فراتر از الزامات قانونی، این محصول را به مدت سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، ضمانت می کند. خودرو شاهین با مدل ۱۴۰۰ شماره گذاری و به زودی به خریداران تحویل داده می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای خودرو شاهین چقدر است؟

رضا شیوا رئیس شواری رقابت قیمت کارخانه شاهین در سه ماهه سوم امسال را ۲.۳۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعلام کرد. البته هزینه شماره گذاری و بیمه هم هست که با احتساب آن حدود ۱۳ درصد به این مبلغ اضافه می‌شود.

قیمت مصوب شاهین با احتساب این ۱۳ درصد حدود ۲۶۷ میلیون تومان است. اما هنوز مشخص نیست این خودرو در بازار با چه قیمتی به فروش می‌رسد. به دلیل این که شاهین هنوز به صورت انبوه وارد بازار نشده و مورد معامله قرار نگرفته، درباره قیمت آن ارزیابی دقیقی وجود ندارد، اما فعالان بازار خودرو معتقدند شاهین در بازار با قیمت ۳۵۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین با گیربکس ۵ دنده دستی و ۱۱۰ اسب بخار

گیربکس۵ دنده دستی ،محور محرک دیفرانسیل جلو، پیشرانه۴ سیلندر توربوشارژ M۱۵T، حجم موتور۱.۵ لیتر، قدرت موتور۱۱۰ اسب ‌بخار، گشتاور۱۶۵ نیوتن ‌متر از مهمترین مشخصات فنی شاهین است.

نیروی کمکی هیدرولیکی تنظیم موقعیت ، روکش چرم ، دکمه‌های کنترلی حساس به سرعت پدال، شیفتر، گرمکن فرمان، توزیع نیرو ترمز،ترمز ضدقفل،ترمز کمکی،ترمز پارک برقی،ترمز اضطراری، کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری و سیستم ضد واژگونی از مهمترین امکانات خودرو جدید سایپاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید