رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت " آلفارومئو جولیتا " کارکرده در بازار + اینفو

کدخبر: ۳۹۹۳۸۶
آلفارومئو جولیتا تقریبا هاچ‌بک چشمگیر ایتالیایی هم‌زمان با بازارهای جهانی و با مدل 2010 وارد کشور ما شد.
قیمت " آلفارومئو جولیتا " کارکرده در بازار + اینفو

به گزارش اقتصادنیوز،  این زیباروی ایتالیایی را می‌توان به نوعی یک استثنا در بازار خودرو کشور محسوب کرد؛ زیرا تجربه نشان داده است که معمولا هاچ‌بک‌های گران‌قیمت توفیق چندانی در بازار خودرو ایران ندارند؛ اما آلفارومئو جولیتا موفق شد تا حدودی این قانون نانوشته را نقض و خریداران ایرانی نسبتاً‌ پرشماری را به سمت خود جلب کند.

آلفارومئو جولیتا با طیف وسیعی از پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و حتی گازسوز LPG در بازارهای اروپایی عرضه شده است؛ اما تمامی آلفارومئو جولیتاهای موجود در بازار ایران، مجهز به یک پیشرانه 1.4 لیتری بنزین‌سوز و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه هستند. پیشرانه مذکور به‌لطف توربوشارژر و سیستم پیشرفته مالتی‌ایر (Multi Air)، قادر است حداکثر قدرت 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 250 نیوتن‌متر را تولید کند.

آلفارومئو جولیتا با این مجموعه فنی، قادر است طی مدت زمان 7/8 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند و تا حداکثر سرعت 218 کیلومتر در ساعت به شتاب‌گیری خود ادامه دهد. این هاچ‌بک 1290 کیلویی، به‌ازای پیمایش هر صد کیلومتر مسافت در سیکل ترکیبی، تنها به 5/9 لیتر سوخت نیاز دارد.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو آلفا)

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید