معرفی جدیدترین خودرو جهان+ عکس

کدخبر: ۴۰۰۹۰۹
PT Cruiser یک وسیله نقلیه ۵ سرنشین محرک جلو است، که توسط NHTSA به عنوان خودرویی با صرفه جویی خوب در مصرف سوخت مناسب ساخته شد.
معرفی جدیدترین خودرو جهان+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، PT Cruiser یک وسیله نقلیه ۵ سرنشین محرک جلو است، که توسط NHTSA به عنوان خودرویی با صرفه جویی خوب در مصرف سوخت مناسب ساخته شد که نظر ظاهری جذابیت زیادی ندارد.  کرایسلر به طور خاص PT Cruiser را متناسب با معیار‌های NHTSA به عنوان خودرویی سبک طراحی کرد تا بتواند متوسط ​​بازده سوخت ناوگان خودرو شرکت را با استاندارد‌های CAFE مطابقت دهد.

PT Cruiser در مونتاژ اتومبیل Toluca در Toluca، مکزیک تولید شد. در ۸ مارس ۲۰۰۶، دایملر کرایسلر اعلام کرد که یک میلیون کروزر PT در کارخانه تولوکا ساخته است. آخرین PT کروزر ساخته شده در ۹ ژوئیه ۲۰۱۰ از خط مونتاژ خارج شد. سخنگوی کرایسلر گفت آخرین مدل Stone White بود و قرار بود برای یک نمایندگی نمایندگی ایالات متحده باشد. در مجموع، در کل یک میلیون و  ۰۵۰ هزار و  ۲۸۱ PT Cruisers در ایالات متحده فروخته شد.

PT Cruiser همچنین با استفاده از کد تولید PG در سال ۲۰۰۲ در بازار جهانی (خارج از آمریکای شمالی) در Eurostar Automobilwerk در گراتس اتریش مونتاژ شد. PT Cruisers اروپایی ساخته شده در سال ۲۰۰۱ یا از سال ۲۰۰۳ به بعد با کد تولید PT در مکزیک ساخته شد. نسخه آمریکایی آن به صورت استاندارد با موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری به بازار عرضه شد.

یییی

علاوه بر این مدل استاندارد، یک موتور دیزل چهار سیلندر ۲.۲ لیتری ساخته شده توسط مرسدس بنز در اروپا، آسیا و آفریقای جنوبی نیز موجود بود. یک موتور ۲.۰ لیتری (D۴RE) نیز در خارج از ایالات متحده موجود بود. این نیرو ۱۴۰ اسب بخار SAE در ۶۵۰۰ دور در دقیقه با ۱۷۶ نیوتن متر گشتاور در ۴۸۰۰ دور در دقیقه تولید کرد.

یییی

در جولای ۲۰۰۰، PT کروزر جایگزین نئون در ژاپن به عنوان پیشنهاد کوچک اتومبیل خود شد. کرایسلر بیش از ۱۰ هزار کروز PT را در ژاپن فروخت. هم هاچ بک پنج درب و هم کانورتیبل دو درب و بسته موتور GT توربو در ژاپن با پیکربندی درایو سمت راست به فروش رسید. نسخه‌های ژاپنی در کارخانه اتریش تولید می‌شدند و کاملاً مشابه مشخصات اروپایی مجهز بودند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید