4 پیشنهاد سایپا به خریداران ساندور و استپ وی

کدخبر: ۴۰۱۲۶۴
اقتصاد نیوز: به دلیل تحریم ها امکان تحویل خودروهای رنو(ساندرو و استپ وی) در موعد مقرر فراهم نیست. سایپا چهار پیشنهاد جایگزین به متقاضیان ارائه کرده است.
 4 پیشنهاد سایپا به خریداران ساندور و استپ وی

به گزارش اقتصاد نیوز، شرکت سایپا در اطلاعیه ای رسمی از متقاضیان خودروهای رنو به دلیل تاخیر در تحویل عذرخواهی کرد. در این بیانیه دلیل تاخیر تحریم های بین المللی عنوان شده است و از مشتریان خواسته شده به جای تحویل این دو خودرو از طرح های جدید تبدیل استفاده کنند. سایپا چهار طرح تبدیل به مشتریان محصول رنو پیشنهاد داده است.

در اکوایران ببینید: رویای بر باد رفته خرید خودرو

طرح شماره یک: سه خودرو به جای رنو

در بیانیه سایپا برای طرح شماره یک پیشنهاد شده است به جای دریافت ساندرو یا استپ وی ثبت نامی می تواند سه خودرو دیگر دریافت کنند. بر اساس این اطلاعیه در طرح شماره یک مشتریان  ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک می توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ ، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییکR  دریافت کنند. ‎سایپا 131 به به آخرین قیمت اعلامی کارخانه به مشتریان عرضه می شود.اما کوییک اتوماتیک و  کوییکR به قیمت تیر ۹۷ تحویل می شود.

طرح شماره دو: تحویل کوئیک رایگان

 

در طرح شماره دو مشتریان ساندرو اگر درخواست خود صرف نظر کنند و در تصمیم به تبدیل بگیرند دو امتیاز دریافت می کنند. بر اساس این طرح به جای تحویل ساندرو و استپ وی یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت می کنند. قیمت این خودرو از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو دریافت می شود. اما در کنار تحویل خودرو دو امتیاز دیگر داده می شود نخست پرداخت سود متعلقه به وجه ثبت نام تا زمان تحویل خودرو جدید است. امتیاز دیگر تحویل  یک دستگاه کوییکR به صورت رایگان است.

طرح شماره سه:دریافت سه خودرو به قیمت تیر 97

در طرح شماره سه نیز مشتریان به جای یک خودرو می توانند سه خودرو دریافت کنند در این طرح دو دستگاه کوییکR  و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به متقاضیان ساندرو یا استپ وی تحویل می شود. مزیت در نظر گرفته شده برای این طرح قیمت آن است. کسانی که این گزینه را انتخاب کنند هر سه خودرو را با به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند. ‎

طرح شماره چهار:جایگزین ساندرو دنده ای

در طرح شماره ۴ هم مشتریان می توانند ۳ دستگاه خودروی کوییکR با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند. ‎طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو مشتریان  محصولات رنو با گیربکس دنده ای نیز می توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییکR با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییکR رایگان بهره مند شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید