رصد بازار خودروهای کارکرده +اینفو

قیمت«پورشه باکستر 718S » کارکرده در بازار

کدخبر: ۴۰۳۴۰۸
پورشه باکستر 718S سومین نسل از این مدل کمپانی پورشه است که با کد 982 شناخته می شود. ورود این خودرو درست در زمانی که واردات خودرو های بالای 3 هزار سی سی ممنوع بود، سر و صدای بسیاری به پا کرد.
قیمت«پورشه باکستر 718S » کارکرده در بازار

 پورشه باکستر 718S مدل 2017 دارای موتوری با حجم 2.5 لیتر است که همراه با 4 سیلندر توربو شارژ خود می تواند 350 اسب بخار قدرت در 6500 دور تولید کند که علاوه بر 420 نیوتون متر در 4500 دور گشتاور خود به سرعت می توان گفت یکی از قدرتمندترین خودروهایی است که خیابان های کشور به خود دیده است. براساس ارزیابی ها این خودرو برای رسیده به سرعت صفر تا صد تنها به 4.4 ثانیه زمان نیاز دارد که این را باید مدیون موتور و گیربکس PDK خود است.

از جمله آپشن ها و امکانات رفاهی پورشه باکستر 718S که موجب می شود تجربه رانندگی لذت بخش تر شود می توان به دکمه اسپرت جهت آماده سازی خودرو برای درگ، رینگ آلومینیومی، بادگیر با طراحی ویژه، پدال با طراحی ورزشی و جاپای راحتی، سیستم صوتی پیشرفته و قدرتمند در دو نوع (یکی با 10 اسپیکر قدرتمند و دیگری با 12 عدد اسپیکر قدرتمند)، سیستم تنظیم پیشرفته الکتریکی 8 جهته صندلی ها، کروز کنترل تطبیقی و هوشمند، سنسور رادار با برد 200 متر، سنسور نقطه کور، سیستم تشخیص خروج از خط مسیر و سیستم کمک پارک به همراه دوربین عقب و سنسورهای جلو وعقب نام برد، هرچند این آپشن ها بخشی از امکانات رفاهی این خودرو محسوب می شود.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید