اعلام شرایط فروش قسطی تیگو7 و ام وی ام+جدول

کدخبر: ۴۰۴۶۳۸
اقتصاد نیوز:فروش قسطی خودرو های تیگو هفت و ام وی ام ایکس 22 در سال 1400 اعلام شد.
اعلام شرایط فروش قسطی تیگو7 و ام وی ام+جدول

به گزارش اقتصاد نیوز، شرکت مدیران خودرو،قیمت و شرایط فروش قسطی دو خودرو چینی پرطرفدار در بازار ایران را برای سال جدید منتشر کرد.

بر اساس اعلام این شرکت در طرح های فروش اقساطی سقف تقسیط 60 درصد در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در سال قبل سقف تقسیط در طرح های این شرکت هفتاد درصد در نظر گرفته می شد. دوره باز پرداخت نیز بین 12 تا 60 ماه تعیین شده است. موعد تحویل خودرو نیز 30 روز کاری از سوی شرکت عرضه کننده اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: موتورسیکلت گران شد +جدول قیمت ها


قیمت تیگو در سال 1400

قیمت تیگو در سال 1400 در حدود 991 میلیون تومان تعیین شده است. با این حساب متقاضیان می توانند 594 میلیون تومان از ارزش خودرو تعیین شده را به صورت اقساط پرداخت کنند. 396 میلیون تومان باقی مانده نیز در قالب پیش پرداخت وصول می شود.

تیگو7 یک کراس‌اور پیشرفته‌تر از تیگو5 است عرضه تیگو7 در بازار ایران از اواسط مرداد 96 به شکل رسمی آغاز شد.

مزیت این خودروموتور، طراحی خوب و امکانات مناسب عنوان می شود و گفته می شود بازار دست دوم ضعیف در کنار هزینه نگهداری گیربکس دوکلاچه از معایب آن است.

فروش قسطی

قیمت ام‌وی‌ام X22 اکسلنت اسپرت در سال 1400

قیمت ام‌وی‌ام X22 نیز برای سال 1400حدود 411 میلیون تومان تعیین شده است. شرایط فروش این خودرو نیز همانند تیگو هفت تعیین شده است. در واقع 246 میلیون تومان از قیمت تعیین شده برای خودرو در سال 1400 تقسیط می شود و 164 میلیون تومان آن به صورت پیش پرداخت از سوی مشتری باید تامین شود. شرکت اعلام کرده در 30 روز کاری خودرو را تحویل می شد.

ام‌وی‌ام X22،از زمستان 95 به بازار خودرو ایران وارد شد. این خودرو نسخه کراس‌اوری از هاچ‌بک 315 است. چراکه پلتفرم و اجزای فنی هردو خودرو، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. این خودرو در تیپ اسپرت نیز عرضه می شود که برای تشخیص آن  می توان به سقف مشکی توجه کرد تیپ‌های «اکسلنت» نیز به گارد و رکاب اسپرت مجهزند.

تیپ «اسپرت اکسلنت» نیز ویژگی‌های هردو تیپ «اسپرت و اکسلنت» را باهم دارد درحالیکه تیپ «لاکچری» هیچکدام از این ویژگی‌ها را ندارد! از تابستان 97 «پنج آپشن جدید» شامل حسگر فشار باد تایر (TPMS)، کنترل پایداری (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کمکی حرکت در سربالایی (HAC) و ترمز کمکی (EBA) رروی تیپ‌های «لاکچری» و «اسپرت اکسلنت» قرار گرفت. البته با اضافه شدن این آپشن‌ها، مدیران خودرو برای اینکه مشتریانش دچار سردرگمی نشوند، نام تیپ اسپرت اکسلنت را به «اکسلنت اسپرت» تغییر داد!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید