شورولت کوروت ۲۰۲۲ با سه رنگ خاص و بی نظیر رونمایی شد+ عکس

کدخبر: ۴۰۷۷۶۴
کوروت در سومین سال تولید خود، رنگ هایپرسونیک خاکستری، نارنجی و کافئین را به پالت رنگ خود اضافه کرد.
شورولت کوروت ۲۰۲۲ با سه رنگ خاص و بی نظیر رونمایی شد+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز ، شورولت کوروت ۲۰۲۲ در سه رنگ جدید تقویت نارنجی، کافئین و خاکستری هایپرسونیک عرضه خواهد شد. موتور C۸ کوروت مجهز به موتور ۶.۲ لیتری  ۴۹۰ اسب بخاری است. سفارشات مدل ۲۰۲۲ در اوایل ماه جولای افتتاح می‌شود.

بنا به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شورولت برای مدل ۲۰۲۱ دو گزینه خارجی رنگ جدید - Red Mist و Silver Flare - به موتور C۸ Corvette اضافه کرد و ۱۰۰۰ دلار این خودروها را گران کرد. اکنون کوروت برای سال ۲۰۲۲ که سومین سال تولید خود با موتور نصب شده در پشت کابین خلبان است، سه رنگ جدید دریافت  کرد.

 تغییرات قبلی برای مدل ۲۰۲۱ شامل قابلیت استاندارد CarPlay و Android Auto و گزینه‌های نمایشگر جدید برای پشت آمپری دیجیتال، از جمله دور سنج در حالت ردیابی بود. علاوه بر این، میراگر‌های مغناطیسی به جای اینکه فقط به عنوان بخشی از بسته عملکرد Z۵۱ در دسترس باشند، یک گزینه مستقل هستند.

نسل هشتم کوروت مجهز به یک تنفس طبیعی ۶.۲ لیتری V-۸ است که ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند و از طریق جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته دو کلاچه به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود. در آزمایش C۸، در مسیری که به یک چهارم کیلومتر ۱۱.۲ ثانیه‌ای با سرعت 196 کیلومتر در ساعت می‌رسید، در عرض ۲.۸ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

سفارشات شورولت کوروت ۲۰۲۲ در اوایل ماه ژوئیه آغاز خواهد شد و قیمت آن نباید بیش از قیمت اولیه ۶۰۹۹۵ دلار مدل ۲۰۲۱ افزایش یابد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید