اوضاع کیفی سواری‌ها در آخرین ماه سال ۹۹

خودروی پنج ستاره جدید را بشناسید

کدخبر: ۴۰۸۴۳۰
طبق آخرین ارزیابی صورت‌ گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی اسفندماه ۱۳۹۹ همچنان (مشابه بهمن‌ماه) از دو خودروی پژو ۲۰۰۸ و نیومزدا ۳، پنج ستاره خبری نیست و تنها خودروی پنج ستاره این گزارش دناپلاس توربواتوماتیک است.
خودروی پنج ستاره جدید را بشناسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، براساس  گزارش ارزیابی صورت گرفته از خودروهای تولیدی اسفندماه خودروسازان داخلی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو پرداخته شده که توانسته است سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.  

همچون روال گزارش بهمن ماه در بررسی و ارائه گزارش تولیدات اسفند ماه، خودروی نیومزدا ۳ شرکت بهمن‌موتور و پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو/ایکاپ که پنج ستاره ظاهر می‌شوند، دیده نمی‌شود.

 در سطح قیمتی ۲، دو خودرو هایما S۷ و  SWM G۰۱F چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌ و خودروهای جک S۵، جک S۳ تیگو ۵، آریزو ۵ و SWM G۰۱ سه ستاره‌ای شده‌اند. 

در این سطح قیمتی،  MVM X۳۳ S مدیران خودرو تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌های ارزیابی کیفیت سواری‌هاست. خوشبختانه چندین ماه است، علاوه‌براینکه دیگر خودروی تک ستاره کیفی تولید نمی‌شود، دو ستاره‌ها نیز به همین یک محصول مدیران خودرو محدود شده است.

در اکوایران ببینید: ویژگی‌های ۵ ستاره جدید بازار خودرو، دنا پلاس

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولیدی اسفندماه سال ۱۳۹۹، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربو اتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته است و  پس از آن دناپلاس توربو (دنده‌ای)، پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

همچنین در سطح قیمتی ۴،  محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن، دنا، رانا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو فارس، تهران، کرمانشاه، خراسان، مازندران و صنایع خودروسازی فردا)، سمند تبریز و پژو ۴۰۵ خراسان توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.

در این گروه محصولات نیز  ثبات کیفیت نسبت به ماه‌های پیش‌تر وجود دارد.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک (سایپا) چهار ستاره کیفی و پس از آن کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) و همچنین ساینا (پارس خودرو) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند که در این محصولات نیز ثبات کیفی  بهمن ماه  حفظ شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید