رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت «آلفارومئو میتو» کارکرده در بازار + جدول

کدخبر: ۴۱۱۴۹۰
آلفارومئو همانند بسیاری دیگر از برندهای مطرح دنیای خودرو، فعالیت چندانی در کشورمان ندارد و مدل‌های عرضه شده آلفارومئو در ایران بسیار محدود هستند. میتو هاچبک سه‌در و برادر کوچک‌تر آلفارومئو جولیتا محسوب می‌شود و در طول دوران فعالیت خود همواره در سایه نسخه بزرگ‌تر خود قرار داشته است.
قیمت «آلفارومئو میتو» کارکرده در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ آلفارومئو میتو محصول سال 2008 است. این خودرو به ‌واسطه فعالیت‌های شرکت آلفا موتور به‌عنوان نماینده اصلی شرکت آلفارومئو در ایران، بین سال‌های 2012 الی 2015 وارد بازار ایران شد. آلفارومئو میتو در بازار جهانی با پیشرانه و جعبه‌دنده‌های متعددی به فروش می‌رسد که تنها یک مدل از آن‌ها توانسته است به بازار کشورمان راه پیدا کند.

الفا برای میتو سه موتور مختلف درنظر گرفته است که شامل موتور  ۱۴۰۰سی سی و ۱۶۰۰ سی سی به همراه یک موتور جدید۹۰۰ سی سی که در سال ۲۰۱۴ تولید می شود.  نمونه های موجود در کشور نسخه متعادل و ۱۴۰۰سی سی است. قدرت این موتور ۱۳۵ اسب  و گشتاور۲۳۰ است که به یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته  و یک گیربکس دستی ۵ سرعته انتقال میابد. از سوی دیگر با شتاب ۸.۲ثانیه ای (در نسخه اتوماتیک) این خودرو می توان یک رانندگی پر هیجان داشت.   

از  اپشن های این خودرو می توان به سقف پاناروما، سیستم استارت استاپ، گرمکن صندلی، آیینه هوشمند، اتو لایت،  سنسور باران، گیربکس دو کلاچه، آیینه تیتانیوم،  DNA ، دی لایت، سه حالت رانندگی ، سنسور پارک، تهویه مطبوع دیجیتال دوال و سیستم صوتی bose (در نسخه های سفارشی) اشاره کرد.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

میتو جدول

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید