سوزوکی جیمنی لایت؛

شاسی بلند خاص آفرود بازان آمد

کدخبر: ۴۲۱۹۴۶
سوزوکی به منظور برآورده ساختن نیاز‌های مشتریان خود اقدام به معرفی تریم جدید و کم تجهیزات از جیمنی با نام لایت کرده است.
شاسی بلند خاص آفرود بازان آمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زیبا، جعبه‌ای و مقرون به صرفه؛ این مواردی است که سوزوکی جیمنی را در میان بسیاری از خریداران اتومبیل در سرتاسر جهان به یک خواسته تبدیل می‌کند. با این حال، سوزوکی می‌خواهد با تأیید ورود سوزوکی جیمنی لایت، مورد دوم را حتی بیشتر تقویت کند.

هرچند خیلی هیجان زده نشوید، زیرا جیمنی لایت فقط برای بازار استرالیا تأیید شده است، بدون هیچ خبری  از تأیید فروش آن در بازار‌های دیگر و البته، این خودرو همانند نسخه عادی آن برای خریداران اتومبیل آمریکایی یک خودرو ممنوعه باقی مانده است.

جیمنی لایت که به ملزومات اصلی ملحق شده است، فقط دارای هالوژن‌های پروژکتور بدون چراغ مه شکن و همچنین آینه‌های جانبی و چرخ‌های فولادی ۱۵ اینچی با رنگ سیاه است. در داخل، جیمنی Lite با کنترل دستی آب و هوا و یک رادیو / CD پخش کننده  با اتصال بلوتوث ارائه می‌شود. این تجهیزات اصلی به این معنی است که Jimny یک خط پایه عالی برای یک آفرودر خواهد بود و به شما فضا برای ارتقا را ارائه می‌دهد.

سوزوکی جیمی لایت شاسی بلندی خاص برای آفرودبازان

زیر کاپوت این خودرو همان پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۱ اسب بخار و گشتاور ۱۳۰ نیوتون متر جای گرفته است. این نیرو از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. شیفتر دنده‌سنگین جداگانه‌ای نیز برای آفرودر‌های سنگین در نظر گرفته شده است و پیکربندی ۴x۴ ارائه می‌شود. طبق گفته سوزوکی استرالیا، جیمنی برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده روزانه بیشترین خودرویی که به دنبال آن می‌رود ساخته شده است.

سوزوکی جیمی لایت شاسی بلندی خاص برای آفرودبازان

این تعجب آور نیست زیرا ظرفیت تقاضا برای جیمی تولید ژاپن بیش از حد پذیرفته شده است، همانطور که توسط این خودروساز پذیرفته شده است. سوزوکی جیمنی لایت استرالیا شاید خودرویی پایه به نظر برسد اما در برابر نسخه ژاپنی جیمنی XL شرایط بهتری دارد. مدل بازار ژاپن فاقد عناصر روی گلگیر بوده و از سپرهای متفاوت و لاستیک‌های کوچک‌تر استفاده می‌کند.

سوزوکی جیمی لایت شاسی بلندی خاص برای آفرودبازان

 گزارش شده است که یک نسخه پنج در از آفرودر کوچک به نام سوزوکی جیمنی لانگ در سال ۲۰۲۲ با قدرت توربو عرضه می‌شود. جیمنی انتظار می‌رود در آینده پذیرای نسخه ۵ درب با فاصله بین محوری بیشتر باشد. این مدل احتمالاً از پیشرانه ۱.۴ لیتری هیبریدی بکار رفته در سایر محصولات سوزوکی در اروپا استفاده خواهد کرد.

در اکوایران ببینید : قیمت جدیدترین مدل پژو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید