آخرین وضعیت تولید محصولات جدید سایپا

از تولید آریا، اطلس و شاهین چه خبر؟

کدخبر: ۴۲۲۹۴۷
آریا آبان ماه وارد خطوط تولید می شود و اطلس نیز به زودی رونمایی خواهد شد، این دو خبر جدیدترین اخبار از محصولات جدید سایپا است که از سوی مدیر عامل این شرکت اعلام شده است. اما از تولید شاهین اتومات چه خبر؟
از تولید آریا، اطلس و شاهین چه خبر؟

به گزارش اقتصادنیوز؛ جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درمراسم تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان گسترش و نوسازی، گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو، بنیاد شهید و بانک مرکزی با اعلام آخرین اخبار از وضعیت تولید محصولات جدید این شرکت عنوان کرد که همزمان با رسیدن به تولید انبوه اطلس از نیمه دوم سال از شاهین اتومات نیز رونمایی خواهد شد. با این شرایط از نیمه دوم سال می توان منتظر محصولات جدید سایپا در بازار باشیم.

سلیمانی با بیان اینکه تولید انبوه خودروی آریا از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد، افزود: 60 قطعه حساس خودرو تولید شده است که این امر منجر به صرفه جویی 150 میلیون دلاری در مجموعه سایپا شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به رشد 15 درصدی تولید در در این گروه خودروسازی گفت: میزان تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته و تا پایان خردادماه، 100 هزار خودرو را تحویل مشتریان داده شده است.

به گزارش شاتا سلیمانی افزود: امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد تولید داشتیم که نسبت به برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت که 10 درصد بوده، جلوتر است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: میزان تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته و تا پایان خردادماه، 100 هزار خودرو را تحویل مشتریان داده ایم.

به گفته سلیمانی، در راستای توسعه و تنوع محصولات، خودروی اطلس به زودی رونمایی و در نیمه دوم سال تولید انبوه آن انجام می‌شود؛ هم زمان با این اتفاق خودروی شاهین اتوماتیک نیز رونمایی خواهد شد که قطعا این خودرو برای جانبازان عزیز بسیار مناسب است.

وی با بیان اینکه تولید انبوه خودروی آریا از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد، افزود: 60 قطعه حساس خودرو تولید شده است که این امر منجر به صرفه جویی 150 میلیون دلاری در مجموعه سایپا شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید