اعلام فهرست برندگان فردا

قرعه کشی 4 محصول فروش فوق العاده سایپا

کدخبر: ۴۴۲۶۸۰
قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا در نخستین روز پاییز ۱۴۰۰ انجام شد؛ اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۱۴ روز جمعه، دوم مهرماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
قرعه کشی 4 محصول فروش فوق العاده سایپا

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۴محصول سایپا کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک.اس و ساینا.اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.


همچنین بخوانید:

<<< خودروی جدید سایپا در راه است

>>> فروش فوری گروه ایران خودرو با تخفیف 20 تا 40 میلیونی


 

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۱۷۸ هزار و ۱۲۵ نفر شرکت کردند که  ۱۷۳ هزار و ۹۶۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۱ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۲۲ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار دستگاه کوییک.اس، پنج هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی و چهار هزار دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی و رینگ آلومینیومی عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -جمعه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ صبح روز شنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید