بررسی یک پلتفرم برقی جدید

سورپرایز جدید پورشه برای علاقمندانش

کدخبر: ۴۴۵۲۲۵
نسل بعدی پورشه Cayman و باکستر قرار است از یک پلتفرم اتومبیل‌های اسپرت برقی سفارشی استفاده کنند که برای شبیه سازی موتور وسط خودرو‌های احتراق فعلی طراحی شده است.
سورپرایز جدید پورشه برای علاقمندانش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت پورشه می‌خواهد یک پلتفرم برقی جدید را طراحی کند.

نسل بعدی پورشه Cayman و باکستر قرار است از یک پلتفرم اتومبیل‌های اسپرت برقی سفارشی استفاده کنند که برای شبیه سازی موتور وسط خودرو‌های احتراق فعلی طراحی شده است و می‌تواند در آینده مدل‌های آئودی و لامبورگینی را تقویت کند.

با استفاده از چیدمان جدید باتری که به عنوان طرح "هسته الکترونیکی" شناخته می‌شود، وسایل نقلیه اسپورت سطح اول پورشه، تا حد امکان موقعیت صندلی و مرکز ثقل را به حداقل می‌رسانند. شرکت اشتوتگارت اخیراً از کانسپت Mission R رونمایی کرد که به طور رسمی یک مسابقه بالقوه یک نفره را نشان می‌دهد و همچنین به شدت به جزئیات و ابعاد مدل‌های الکتریکی کیمن و باکستر که هنوز اعلام نشده اند اشاره می‌کند.

پورشه

پورشه اذعان کرده است که Mission R منعکس کننده کار‌هایی است که به طور موازی در استودیوی طراحی شرکت بر روی خودرو‌های برقی آینده انجام می‌شود و اشاره می‌کند که عناصر طراحی شده به زودی در مدل‌های تولیدی دیده خواهند شد. این خودرو همچنین از نظر ابعاد به ۷۱۸ Cayman و Boxster فعلی نزدیک است.

خودروی Mission R به گونه‌ای طراحی شده است که باتری‌ها (سنگین‌ترین عنصر خودرو) پشت راننده، اما جلوتر از محور عقب که معمولاً موتور در آن است، قرار دارد و از طراحی خودروی اسپرت موتور وسط تقلید کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید