رصد بازار خودرو؛

محصولات جدید بهمن‌موتور در راهند

کدخبر: ۴۵۱۶۳۷
مدیرعامل گروه بهمن موتور محصولات جدید این شرکت را معرفی کرد.
محصولات جدید بهمن‌موتور در راهند
به گزارش ایسنا، محمد ضرابیان در نشست خبری مدیران شرکت بهمن موتور از ورود یک خودروی سبک تجاری، یک سدان و  نسخه ارتقا یافته دومحصول دیگنیتی و فیدلیتی “پرستیژ” خبر داد و ضمن اشاره به تداوم همکاری با مزدا و سایر شرکای خارجی در شرایط فعلی، اعلام کرد که با رفع تحریم‌ها، همکاری‌ها با شرکای خارجی بیشتر هم خواهد شد.

مدیرعامل گروه بهمن موتور  با موضوع تشریح برنامه‌های توسعه‌ای بهمن موتور از ورود چهار محصول طی شش ماه آینده خبر داد و گفت: در راستای عرضه محصولات جدید که از اواخر سال گذشته و در سال جاری داشته‌ایم، امسال نیز در حوزه خودروهای تجاری یک کارگو ون INROADS و در حوزه خودروهای سواری نیز یک سدان به بازار عرضه خواهد شد. همچنین بهمن موتور با تغییر رویکرد بازار و تقاضا محصولات جدیدی را تدارک دیده که به بازار عرضه خواهد شد. در همین راستا با هدف عرضه خودروهای شاسی بلند در مدلهای متفاوت با محصولات عرضه شده دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ به زودی عرضه خواهد شد.

وی در رابطه با همکاری های آینده پس از رفع تحریم‌ها خاطرنشان کرد: هیچکدام از قراردادهای بهمن موتور به پایان نرسیده است و همچنان ادامه خواهد داشت. همه شرکای تجاری گروه بهمن و سایر خودروسازان همچنان شریک تجاری هستند.  ارتباط‌ها تعلیق شد اما قطع نشده‌اند. براین اساس همکاری با مزدا، هاوال، گریت وال و FAW نیز قطعا ادامه خواهد داشت. با رفع محدودیت‌های صنعت خودرو و تحریم‌ها به طور قطع ادامه فعالیت با شرکای جدید بیشتر هم  ادامه خواهد پیدا می‌کند.  در حوزه تجاری‌ها نیز در حال حاضر همکاری با ایسوزو و FAW و سایک مکسوس ادامه دارد.

در ادامه این نشست، علی پورابراهیم- عضو هیات مدیره بهمن موتور - نیز در رابطه با مشکلات این گروه صنعتی با بیان اینکه  همچون سایر خودروسازان ما نیز در دوران تحریم مشکلاتی داشته‌ایم؛ اظهار کرد: با عملکرد مناسب در زمینه خریدهای خارجی، مشکلات کمتری ایجاد شد و تعداد خودروهای ناقص بسیار محدود هستند.

همچنین مدیر کسب و کار شرکت بهمن موتور نیز ضمن تاکید براینکه همواره تلاش می شود ارتقای مشخصی در حوزه امکانات رفاهی و مسائل ایمنی خودرو لحاظ شود، گفت: از همین روی فیدلیتی پرستیژ از بالاترین سیستم‌های ایمنی که قابل رقابت در بین محصولات بازار نیست، بهره‌مند شده است. فیدلیتی جدید دارای قابلیت‌های بسیاری است. دیگنیتی پرستیژ نیز از منظر ارتقای موتور، توان بیشتری داشته و ۲۳۰ اسب بخار است. همچنین سیستم ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو ارتقا یافته است.

نوروزی  در رابطه با خودروی سدان Respect گفت:این سدان دارای شش ایربگ بوده  و موتور آن ۱.۵ لیتر توربو است و گیربکس آن ۹ سرعتهcvt خواهد  بود. این خودرو ابتدای سال آینده رونمایی خواهد شد 

نیما مومنی-  مدیر بازاریابی و فروش شرکت بهمن موتور-  نیز از فراهم شدن  شبکه‌های نمایندگی به عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرساخت های ورود محصول جدید،  خبر داد و اظهار کرد : این موضوع در زمان عقد قرارداد فیدلیتی و دیگنیتی مورد توجه قرار گرفته و سفارش‌گذاری قطعات پیش از ورود به بازار انجام شده است.

به گفته وی قطعات مورد نیاز برای خدمات پس از فروش در نمایندگی‌ها موجود است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید