جدیدترین فروش فوق العاده سایپا

این خودروها را به قیمت کارخانه بخرید

کدخبر: ۴۷۸۴۸۵
بر اساس اطلاعیه غول نارنجی جاده مخصوص طرح فروش فوق العاده سایپا از امروز پنجشنبه به مدت دو روز برگزار می شود و نتیجه قرعه کشی نیز روز یکشنبه اعلام خواهد شد.
این خودروها را به قیمت کارخانه بخرید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران،  در جدیدترین طرح فروش خود عرضه کوییک R، تیبا صندوقدار، تیبا 2، ساینا و وانت پراید را در برنامه دارد.

بر اساس اطلاعیه غول نارنجی جاده مخصوص این طرح فروش از امروز پنجشنبه به مدت دو روز برگزار می شود و نتیجه قرعه کشی نیز روز یکشنبه اعلام خواهد شد.

کوییک R با قیمتی حدود 175 میلیون و 700 هزار تومان در این طرح فروش شرکت دارد و به نوعی گران ترین محصول عرضه شده آخرین فروش فوق العاده سایپا محسوب می شود. این خودرو هاچ بک (بدون صندوق عقب) در رنگهای سفید - قرمز، مشکی – قرمز، سفید – مشکی، کرم – مشکی، نقره ای – مشکی، قرمز – مشکی، در دسترس مشتریان قرار دارد.

بعد از کوییک R وانت پراید با قیمت حدود 146 میلیون و 900 هزار تومان در جایگاه دوم جدول قیمتی در میان محصولات عرضه شده در این فروش فوق العاده قرار دارد. اما نارنجی های جاده مخصوص این محصول تجاری سبک خود را تنها در دو رنگ سفید و مشکی متالیک عرضه می کنند. تیبا 2 نیز با قیمتی حدود 125 میلیون تومان در فروش فوق العاده در دسترس متقاضیان قرار دارد. تیبا 2 بیشترین تنوع رنگ را در میان محصولات حاضر در این فروش فوق العاده به خود اختصاص داده است.

مشتریان می توانند این محصول را با رنگ های سفید، قهوه ای تیره متالیک، آبی روشن متالیک، اطلس متالیک، مشکی متالیک، نوکمدادی متالیک و نقره ای متالیک خریداری کنند.ساینا نیز با قیمت 122 میلیون و 900 هزار تومان جایگاه چهارم جدول قمیتی محصولات عرضه شده در این فروش فوق العاده را به تسخیر خود در آورده است. خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص این خودرو را تنها با رنگ سفید عرضه کردند. لقب ارزان ترین خودروی حاضر در این فروش فوق العاده نیز تیبا صندوقدار اختصاص دارد. این خودروی پرطرفدار با قیمت حدود 118 میلیون و 100 هزار تومان قابل خریداری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید