رصد بازار خودروهای داخلی؛

سایپایی‌ها در سرازیری قیمت+ جدول

کدخبر: ۴۸۰۷۱۹
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز در بازار با افت 1 تا 2 میلیوت تومان در بازار عرضه شدند؛ افتی که کاهش نرخ دلار در بازار و سیگنال مثبت مجلس به واردات خودرو مربوط می شد.
سایپایی‌ها در سرازیری قیمت+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز نرخ دلار در بازار افتی حدود 500 تومانی در بازار را تجربه کرد که همین معیار می توانست بازار خودرو کاهشی کند، اما سینگال مثبت مجلس به واردات خودرو نیز بر این موضوع اثر بیشتری گذاشت و موجب شد تا بازار پس از چند روز پی در پی تکانی خورد. هر چند به گفته فعالان بازار خودرو هنوز اثرات سیگنال مثبت مجلس در بازار چندان نمایان نشده، اما این خبر می تواند به مرور بازار را به سمت کاهشی شدن بیشتر هدایت کند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها در بازار بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «کوییکR »،«کوییک معمولی» و «تیبا صندوقدار» افت قیمت داشته اند.

امروز خانواده کوییک،در بازار با افت قیمت گذاری شدند. براین اساس «کوییک معمولی» افتی 2 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 192 میلیون تومان رسید.  «کوییک R» هم با افت یک میلیونی در بازار 198 میلیون تومان دست به دست شد.

اما «شاهین» که در هفته و حتی ماه های گذشته همواره بازار آرامی داشت و امروز بدون تغییر در بازار 342 میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده تیبا  هم امروز با رشد قیمت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شد. بر همین اساس تیبا صندوقدار با در بازار  180 میلیون تومانی شد و تیبا 2 معمولی هم بدون تغییر 184 میلیون تومان به فروش رفت. «ساینا» هم امروز بدون تغییر در بازار 194 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 14

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید