فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی+ قیمت و جزئیات

کدخبر: ۴۸۳۳۵۹
ثبت نام فروش فوق العادع 2 محصول ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۶ اسفند ماه آغاز خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی+ قیمت و جزئیات

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا گروه صنعتی ایران‌خودرو مقرر شده در آخرین طرح فروش‌های هفتگی خود در سال ۱۴۰۰، چهارمین طرح فروش فوق‌العاده محصولات هایما بدون قرعه‌کشی را برای محصولات خانواده هایما، با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و "بدون قرعه‌کشی" عرضه کند. نکته مهم این طرح این است که این هفته به‌ جای امروز (سه‌شنبه)، از پنجشنبه هفته جاری (۲۶ اسفند ماه) ثبت درخواست برای خرید آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 در حالی که  سومین فروش نقدی ایران‌خودرو بدون صف قرعه‌کشی  در نیمه آذرماه (۱۷ آذر ماه) برگزار شد، اکنون این گروه خودروسازی در چهارمین فروش فوق‌العاده محصولات هایما که بدون قرعه‌کشی خواهد بود، دو محصول هایما S۵ توربوشارژر اتوماتیک با گیربکس شش سرعته و هایما S۷ پلاس توربوشاژر اتوماتیک با قیمت قطعی را عرضه کرده است.

آخرین روز کاری بورس در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

درحالیکه گروه صنعتی ایران‌خودرو هر سه‌شنبه اقدام به فروش محصولات خود در قالب‌ طرح‌های فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش یکساله می‌کند، این هفته طرح‌ فروش هفتگی خود را که آخرین طرح در سال جاری است، به روز پنجشنبه هفته جاری (۲۶ اسفند ماه) موکول کرده است.

این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۶ اسفند ماه آغاز خواهد شد، مهلت ثبت‌نام وجود ندارد و ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه قرعه‌کشی برای این طرح وجود ندارد، متقاضیان در زمان ثبت‌نام، باید وجه خودرو را واریز کنند. همچنین با توجه به اینکه محدودیت‌های ثبت‌نام به نداشتن پلاک انتظامی فعال و دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی معتبر محدود است، در صورت احراز مغایرت اطلاعات احراز شده، ثبت‌نام لغو و ظرف مدت ۲۰ روز مبلغ واریزی مسترد خواهد شد.    

البته بدیهی است افرادی که در سال ١۴٠٠ و در بخشنامه قبلی فروش محصولات خانواده هایما (اعم از با/ بدون قرعه‌کشی) واریز وجه داشته‌ یا خودرو دریافت کرده‌اند، امکان ثبت‌نام مجدد نخواهند داشت.  اما کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ثبت‌نام کنند.

برای ثبت‌نام و واریز وجه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنند. ، مشتری با وارد  کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت‌نام وارد شد و پس از انتخاب رنگ خودرو، می‌تواند نسبت به واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی در زمان ثبت‌نام، اقدام کنند.  

آخرین طرح فروش سه‌شنبه‌های ایران خودرویی به پنجشنبه موکول شد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید