رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم حرکت سایپایی‌ها در جاده‌ افزایش قیمت

کدخبر: ۴۹۱۵۵۶
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از افزایشی شدن قیمت برخی از محصولات سایپا در بازار امروز 7 اردیبهشت1401 حکایت دارد.
تداوم حرکت سایپایی‌ها در جاده‌ افزایش قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با رشد نرخ دلار در بازار شاهد افزایش یک میلیونی قیمت «تیبا صندوقدار» و «کوییکR » در بازار بوده ایم. فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان رو به بالای نرخ دلار موجب شده تا بازار خودرو شکل افزایشی به خود گیرد؛ هرچند این نوسان چندان محسوس نیست، اما برخی از خودروها در بازار پله پله و و آهسته به سمت گران شدن در حال حرکت هستند.

از سوی دیگر شکل انتظاری که بازار به خود گرفته موجب شده تا به گفته فعالان بازار خودرو،‌ خریداران بیش از پیش از بازار فاصله گیرند و تمایلی برای ورود به بازار مبادلات خودرو از خود نشان ندهند. در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «کوییکR » و «تیبا صندوقدار» در بازار رشدی یک میلیون تومانی داشتند.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار 357 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در اکوایران ببینید؛

براین اساس «کوییک R» هم رشدی یک میلیونی در بازار داشت و 223 میلیون تومانی قیمت گذاری شد. اما قیمت «کوییک معمولی» بدون تغییر 215 میلیون تومان قیمت خورد. در خانواده تیبا هم امروز «تیبا 2 معمولی» تغییر قیمتی نداشت و در بازار  209 میلیون تومان به فروش رفت. اما «تیبا صندوقدار»  در بازار با افزایش یک میلیونی 202 میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که رشد قیمت «ساینا» امروز کشیده شد و این خودرو بدون تغییر در بازار 209 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید