آیفون فدای واردات خودرو می شود؟+فیلم

کدخبر: ۴۹۸۳۰۹
تکذیب اختصاص ارز واردات آیفون به واردات خودرو -آغاز مسدود سازی وجوه حساب صادرکنندگان چک برگشتی از امروز -تعیین حد مجاز فعالیت بانکی برای بازنشسته ها و بیکاران
آیفون فدای واردات خودرو می شود؟+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران٬ تکذیب اختصاص ارز واردات آیفون به واردات خودرو : بعد از خبرساز شدن ممنوعیت واردات گوشی آیفون، حالا خبرها حکایت از اختصاص ارز واردات آیفون به واردات خودرو دارد. این خبر را عضو کمیسیون صنایع مجلس داده و مدعی است مردم واردات خودرو را به واردات آیفون ترجیح می دهند. رییس سازمان توسعه و تجارت وزارت صمت در گفت و گو با اکوایران این خبر را تکذیب کرد.

آغاز مسدود سازی وجوه حساب صادرکنندگان چک برگشتی از امروز:  به گفته مهران محرمیان، معاون فناوری های نوین بانک مرکزی،  طرح قانونی مسدود کردن وجوه صادرکننده چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک در حساب های بانکی از امروز شروع می شود. بر این اساس به میزان کسری مبلغ چک، موجودی حساب های فرد در بانک های دیگه مسدود می شود.

تعیین حد مجاز فعالیت بانکی برای بازنشسته ها و بیکاران: خبری در فضای مجازی پخش شده که فعلا این خبر در سایت بانک مرکزی قرار نگرفته است. براساس دستورالعملی که منتسب به بانک مرکزی است، این بانک جدولی را با عنوان حد مجاز سطح فعالیت مورد انتظار تدوین کرده و انتظار می رود اشخاص حقیقی فاقد شغل و اشخاص حقوقی غیر فعال تا سطح مشخص شده ای درآمد داشته باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید