آغاز فروش فوق العاده لاماری ایما آرین موتور + قیمت و شرایط

کدخبر: ۵۰۸۵۳۵
طرح فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما شرکت آرین موتور از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به صورت قرعه کشی از روز شنبه 25 تیرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.
آغاز فروش فوق العاده لاماری ایما آرین موتور + قیمت و شرایط

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تکراتو حال که تب فروش خودروهای بی‌کیفیت مونتاژکاران داخلی داغ است، آرین موتور نیز عقب نمانده و طرح فروش لاماری ایما 25 تیر 1401 را اعلام کرده است.

این روزها و در شرایطی که به مرحله دوم قرعه‌کشی خودرو نزدیک می‌شویم، همه خودروسازان ایرانی به مرور در حال انتشار برنامه‌های فروش خود هستند. حالا آرین موتور نیز طرح قرعه کشی لاماری ایما تیر 1401 را اعلام کرده است.

طرح فروش لاماری ایما 25 تیر 1401

پیش از این طرح فروش محصولات زامیاد تیر 1401، طرح فروش سایپا تیر 1401 و طرح فروش ایران خودرو تیر 1401 اعلام شده بود و حال آرین موتور نیز برنامه خاصی برای فروش یکی از محصولاتش در تیر ماه سال جاری در نظر گرفته است.

امروز شرایط فروش لاماری ایما تیر 1401 رسما در قالب طرح فروش فوق‌العاده با قرعه‌کشی اعلام شد. مشتریانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان خودروسازان برنده نشده باشند می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com  برای خرید خودرو اقدامک کنند. این طرح به مدت 72 ساعت فعال خواهد بود و در آن تمام محدودیت‌های پیشین اعمال می‌شوند.

طرح فروش لاماری ایما 25 تیر 1401 + شرایط و قیمت

آرین موتور در این طرح، خودرو لاماری ایما را با قیمت مصوب فروش ۱ میلیارد و ۷۹ میلیون تومان به فروش می‌رساند. مشتریان می‌توانند این خودرو را در مدل ۱۴۰۱ و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری سفارش دهند. در این طرح جریمه دیرکرد ۳۶ درصد سالیانه بوده و موعد تحویل نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید