رصد بازار خودروهای داخلی؛

دلار و تعطیلات قیمت خودرو را تعدیل کردند + جدول

کدخبر: ۵۱۳۸۳۲
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که سایپای‌ها نیز همانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
دلار و تعطیلات قیمت خودرو را تعدیل کردند + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که با توجه به مذاکرات وین که موجب شد تا دلار با نوسان اندک در بازار عرضه شود، امروز بازار خودرو هم تغییر قیمت نداشت و بدون تغییر در بازار عرضه شد. از سوی دیگر تعطیلات روزهای اخیر هم بر ثبات قیمت اثرگذار بوده و موجب شده تا بازار خودرو روزهای آرامی را پشت سرگذارد.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار 367 میلیون تومان عرضه شد و  «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 208 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز تغییر قیمت در بازار نداشت و با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار 201 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 205 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «کوییکR » هم در بازار 213میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 207 میلیون تومان دست به دست شد. 

سایپا 18

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید