آغاز ثبت نام در سومین دور قرعه‌کشی خودرو از امروز + جدول و لینک

کدخبر: ۵۲۰۱۹۳
متقاضیان خرید خودرو می‌توانند از امروز 16 شهریور تا جمعه 18 شهریور‌ ‌به مدت 3 روز در سامانه https://sale.iranecar.com اقدام به ثبت‌نام کنند.
آغاز ثبت نام در سومین دور قرعه‌کشی خودرو از امروز + جدول و لینک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ثبت‌نام سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز 16 شهریور آغاز شد.

پس از دو دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که در اردیبهشت و تیر ‌امسال انجام شد در این مرحله دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا اقدام به عرضه محصولات خود کرده‌اند.

شرکت ایران خودرو در سومین مرحله از تخصیص خودرو خودروهای رانا پلاس، پژو 206، دنا پلاس، سورن پلاس، تارا و پارس را عرضه کرده است و شرکت سایپا نیز فقط خودرو «ساینا اس» را از طریق قرعه‌کشی عرضه می‌کند. 

جداول عرضه محصولات ایران خودرو در فروش فوق‌العاده و پیش فروش 

شرکت سایپا نیز در سومین مرحله از ثبت‌نام برای فروش فوق‌العاده «ساینا اس» قرعه‌کشی انجام می‌دهد اما برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محصولاتی را عرضه کرده است. 

جداول عرضه محصولات سایپا و شرایط فروش فوق‌العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 

جزئیات محدودیت های ارائه شده در این نوبت از فروش

محدودیت های ارائه شده در این نوبت از فروش شامل موارد زیر است:

1-انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام
کد ملی (هر کد ملی یک خودرو)‌
2-سن (بالای 18 سال)
3-برای همه طرح ها ( غیر از فروش فوق العاده خودرو ساینا) تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروسازها (48 ماهه) ملاک است.
4-برای طرح فروش فوق‌العاده انواع خودرو ساینا، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید خودرو توسط متقاضی، 24 ماه است.

ت‌بصره: الزام نداشتن پلاک فعال انتظامی برای طرح‌های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش مشمول قرعه‌کشی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 20 روز به وی مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه مجری طرح و خودروساز نخواهد بود.

طبق قواعد ثبت‌نام، دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو الزامی است، امکان صلح در قراردادهای فروش وجود ندارد، صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا است و ‌غیرفعال شدن گارانتی خودرو پس از 5 ماه و 1000 کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه، اعمال می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید