اعلام قیمت خودروی رسپکت بهمن موتور + مشخصات فنی

کدخبر: ۵۲۱۵۲۱
قیمت خودروی رسپکت از سوی شرکت بهمن موتور برای شهریورماه 1401، 737.000.000 تومان تعیین شد.
اعلام قیمت خودروی رسپکت بهمن موتور + مشخصات فنی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم شرکت بهمن موتور قیمت نهایی و قطعی خودرو رسپکت پرایم این شرکت را ویژه شهریورماه 1401 اعلام کرد.

امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در حاشیه این مراسم عنوان نمود که شرکت بهمن در نظر داشت که بعد از سدان بسترن یک سدان را در سبد خود داشته باشد. 

وی در خصوص توسعه شبکه نمایندگان گروه بهمن افزود: بازنگری‌ در نمایندگی‌های گروه بهمن از حدود 4 سال پیش آغاز شده و در حال حاضر حدود 45 نمایندگی گروه بهمن با استاندارد روز دنیا تجهیز شده است و تا آخر امسال 60 نمایندگی در بالاترین سطح استانداردهای روز تجهیز خواهند شد.

پارسا نوری معاون مهندسی بهمن موتور نیز در خصوص ظرفیت تولید تصریح کرد:  در 6 ماه دوم سال جاری 5000 دستگاه تولید می کنیم  و سال آینده نیز بین 10 الی 15 هزار دستگاه خودرو برنامه تولید خواهد داشت.

وی در ادامه افزود سدان ریسپکت از نظر فنی هزینه نگهداری کمی دارد و مصرف سوخت پایینی دارد. تولید آزمایشی این خودرو در حال اجرا هست. از نظر طراحی و فنی، سدان ریسپکت نسبت به بسترن b30 گزینه کامل‌تری است و داخلی سازی این خودرو از 20 درصد آغاز و تا پایان سال 1401 به 26 درصد خواهیم رسید تا پایان سال 1402 داخلی سازی به عدد 40 درصد خواهد رسید.

میرمنصف در خصوص شباهت‌های ریسپکت با آریزو 6 عنوان کرد که که این خودرو مشخصات فنی یکسانی دارند اما از نظر نوع فروش، سطح و گستردگی خدمت سعی می‌کنیم که خودرو ریسپکت در سطح بالاتر قرار بگیرد.

به گفته وی، روش قیمت‌گذاری بهمن باعث شده تا در مقایسه با رقبا قیمت‌های بهتری داشته باشیم و ریسپکت 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی ارائه خواهد شد و طی 20 هزار کیلومتر اولیه، سرویس‌ها رایگان خواهند بود. در گام اول، نمایندگی‌ها برای نمایش تعدادی ریسپکت تحویل خواهند گرفت تا مشتریان بتوانند خودرو را قبل از خرید، لمس کنند و این خودرو را تست کنند.هنوز مشخص نیست که این خودرو در مرحله اول در بورس کالا یا در سامانه عرضه یکپارچه خودرو عرضه می‌شود.

قیمت این محصول از سوی شرکت بهمن موتور برای شهریورماه 1401، 737.000.000 تومان تعیین شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید