رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش قیمت «کوییک معمولی» در بازار + جدول

کدخبر: ۵۳۱۴۵۶
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز9 آبان 1401 با آرامش و بدون تغییر راهی بازار شدند.
کاهش قیمت «کوییک معمولی» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که سایپایی ها هم مانند ایران خودرویی ها ثبات قیمت را به رشد ترجیح دادند و با این شرایط بسیاری از سایپایی ها بدون تغییر در بازار عرضه شدند و تنها یک خودرو افت قیمت داشت. براساس ارزیابی بازار امروز «کوییک معمولی» امروز افتی یک میلیونی در بازار داشت و سایر سایپایی ها تغییر قیمت نداشتند. آرامش در بازار سایپایی ها در حالی رقم خورد که امروز نرخ دلار شکل کاهشی داشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رکورد قیمت دلار جا به جا شد

خودرو «شاهین» امروز تغییر قیمت در بازار نداشت و 358 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم در بازار بدون تغییر 211 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد استپ قیمت بودیم و «کوییکR » در بازار 221 میلیون تومان باقی ماند و «کوییک معمولی» هم با افت یک میلیونی در بازار 210 میلیون تومان دست به دست.

در میان خانوداده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» با رشد یک میلیونی 209 میلیون تومان قیمت خورد، قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار 210 میلیون تومان باقی ماند.

سایپا 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید