رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش 20 میلیونی «سمند سورن پلاس» در 48 ساعت + جدول

کدخبر: ۵۸۵۷۲۵
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان از آن دارد که امروز هم شاهد صعود قیمت در بازار خودرو بودیم، بطوریکه پرطرفدارهای ایران‌خودرو با همان شکل و شمایل روزهای قبل راهی بازار شدند.
کاهش 20 میلیونی «سمند سورن پلاس» در 48 ساعت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ریزش قیمت خودرو در بازار امروز در حالی ثبت شده که براساس ارزیابی بازار امروز شاهد ثبات نرخ دلار در بازار بودیم، هرچنه در ابتدای روز دلار طعم افت قیمت را هم چشیده بود، اما این روند چندان دوام نیاورد و مجدد با افزایش اندک، قیمت آن با روز گذشته برابر شد با این شرایط بازار خودرو هم به روند خود ادامه داد و امروز هم افت قیمت داشت.

قیمت جدید گوشت گوسفندی مشخص شد

بسیاری معتقدند که با افت قیمت ثبت شده در بازار به مرور شاهد ورود خریدارن نیز خواهیم بود، اما فعالان بازار خودرو چندان به این موضوع خوش‌بین نیستند و معتقدند تا آشتی خریداران با بازار همچنان فاصله داریم.

آخرین قیمت خودرو در بازار آزاد/ کدام خودروها گران شدند؟+ جدول

قیمت دلار در پایان سال 1402 چقدر است؟

براساس ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران‌خودور امروز افت 2 تا 20 میلیونی داشتند و با این شرایط بیشترین کاهش قیمت به «سمند سورن پلاس» رسید و این خودرو افت 20 میلیونی را در بازار تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 550 میلیون تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 20 میلیونی را تجربه کرد. «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز با کاهش 5 میلیونی در بازار یک میلیارد و 275 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم 490 میلیون تومان قیمت خورد و افت 4 میلیونی داشت. «دناپلاس» هم امروز با افت 8 میلیونی در بازار 630 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز 831 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 11 میلیونی را ثبت کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو قیمت «207 پاناراما اتومات» 838 میلیون قیمت‌گذاری و افتی 2 میلیونی داشت.

ایران اقتصاد 21

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید